SteffenM2 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Ja, er desverre mange av de som har blitt hogd de siste åra, er faktisk ikke så mange igjen i Norge.. Skal nokk bli bra tilslutt. Skal dreie meg eksentriske foringer til traversen i løpet av neste uke tror jeg, hvis skolen har noe materiale som funker, så blir det innkorting av travers, og da skal forhåpentligvis e30 traversen gå på.. Kanskje jeg får den på hjul igjen til neste uke!
Mikael-B Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Skal du ha forgasserturbo eller innsprut ? Kunne du sendt meg en PM med litt info på motor og hvordan du gjør det med tilleggsprut, tenning osv. Holder på med samme motor selv nå.
SteffenM2 Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 Jeg skal kjøre injection ja, med datasprut.
SteffenM2 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Vel, det har ikke vært noen oppdatering på en stund, men det er en god grunn til dette også. Etter en del tenking, og studering av karroseriet, så har jeg nå besemt meg for og avslutte. Jeg har tenkt på dette en liten stund nå, etter som at det stadig dukker opp uventet rust, og andre feil på bilen. Var i dag jeg ble overbevist at det er ikke noe vits og bruke mere tid på det. Når det har vært sveiset rust før på bilen, har dette vært UTROLIG dårlig gjort, og det som har skjedd er at det har dannet seg rust imellom reparasjonen og de gamle platene, dette ser man over hele bilen, desverre.. Så med mindre jeg finner et bedre karroseri til et billig penge, ser jeg ikke at dette kommer til og bli noe av. Det karroseriet her krever ALT for mye arbeid, til og i det hele tatt få "lovlig" på veien. Hadde det enda vært bagatell rust, som hjulbuer osv, men 90% av rusten er i bærende konstruksjoner, er dette som skremmer meg. Mye av resten av rusten er ikke gjennomgående, men har derimot skapt dype "kratere" stort sett over hele bilen. Hadde jeg hatt muligheten til og få sandblåst bilen, hadde dette hjulpet betraktlig, tror jeg. Det hjelper så lite der jeg står og sliper, fordi det er mye jeg ikke ser. Hvis noen vet om et 02 karroseri(med rundebaklykter) uten FOR mye rust, så kan dette være av interesse. Norskt eller ikke norskt har ingen betydning.. Eller, om noen kan sandblåse for en billig penge. Har absolutt ikke lyst til og gi opp, men jeg har rett og slett ikke kunnskapene eller hjelpen jeg trenger til og få gjennomfør dette..
lloydsb Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 kjedelig da men ser ikke problemet med å få den sandblåst? løft\dra\slep\hiv\kjør den opp på henger og få sandblåst kjerra! er vel noen som holder på med det i nærheten av deg, går ann å gjøre selv men må helst ha litt skikkelig utstyr får at de skal bli bra.. men du har kanskje gitt helt opp uannsett?
SteffenM2 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 kjedelig da men ser ikke problemet med å få den sandblåst? løft\dra\slep\hiv\kjør den opp på henger og få sandblåst kjerra!er vel noen som holder på med det i nærheten av deg, går ann å gjøre selv men må helst ha litt skikkelig utstyr får at de skal bli bra.. men du har kanskje gitt helt opp uannsett? Problemet er vel ikke tillgangen til og få den sandblåst, er heller prisinga på det. Jeg som 17åring, går på skole og har ikke jobb, har ikke muligheten til og spytte ut 15tusen i sandblåsing.. Jeg sliter jo med og klare og få gass til sveiseapparatet, for og sette ting litt på spissen..
SteffenM2 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Njae, tror jeg setter det vekk. Får heller satse på og ta opp prosjektet igjen etter jeg har fått meg en bruksbil og lappen..
M30bXx Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 får vel rope ut du da på nyåret om du skulle ombestemme deg.
325icab_88 Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 Gratulerer? Blir vel ikke fullt stopp i prosjektet tror jeg, sandblåsing til uka vel?
L.M.e30 Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 15000,- for sandblåsing? skal dronninga av england gjørra det da eller? har en kompis som fikk sandblåst bilen sin under, inni, motorom, bagasjerom og utvendig for 2000,- å det var et seriøst firma som dreiv bare med sandblåsing. så jeg ville nok sjekka litt priser på det før jeg hadde gitt opp.
SteffenM2 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 sandblåsing til uka vel? Det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå