Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trenger litt hjelp, frontfanger(kufangern) festene til den, de sitter med et firkant hue skrue(som jeg kaller de) Men jeg har klart å dra disse runde! så jeg har ikke noe sted å holde igjen når jeg skrur.. Dette er ganske kjipt..

Hjelp..

Nå skal ikke jeg være kritisk, men hvis du har tenkt til å "kaste inn" en S14 motor i denne bilen og du ikke klarer å løse et så simpelt problem som dette, ja da har du et problem vil jeg påstå.. :roll:

Men ellers er dette et rått prosjekt hvis du får gjennomført det..

EDIT: skriveleif igjen!

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Trenger litt hjelp, frontfanger(kufangern) festene til den, de sitter med et firkant hue skrue(som jeg kaller de) Men jeg har klart å dra disse runde! så jeg har ikke noe sted å holde igjen når jeg skrur.. Dette er ganske kjipt..

Hjelp..

Nå skal ikke jeg være kritisk, men hvis du har tenkt til å "kaste inn" en S14 motor i denne bilen og du ikke klarer å løse et så simpelt problem som dette, ja da har du et problem vil jeg påstå.. :roll:

Men ellers er dette et rått prosjekt hvis du får gjennomført det..

EDIT: skriveleif igjen!

Vel, jeg er 13 år gammel. jeg har skrudd bil i ca. 1år...

Sorry for at jeg ikke er mester i å skru da.. :roll:

Skrevet

Du er 13 år og skal begynne med et slikt prosjekt som dette? Tar du deg ikke litt vell mye vann over hodet da?

Du skal selvfølgelig ha all æren for å tørre starte med noe sånt selvfølgelig, er det man lærer av.

Skrevet
Du er 13 år og skal begynne med et slikt prosjekt som dette? Tar du deg ikke litt vell mye vann over hodet da?

Du skal selvfølgelig ha all æren for å tørre starte med noe sånt selvfølgelig, er det man lærer av.

:wink:

Ikke undervurder meg asså!:D

Jeg skal få gjennom ført dette, skal jobbe helt til den her er ferdig om så det er det siste jeg gjør! :o:lol:

Skrevet

du kan bruke ei sveise tang vist du kommer til med det. det er ei sånn tang som du klemmer sammen og den holder grepet. disse fungerer veldig bra til slikt.

du kan også slå innpå ei 6kant pipe som er litt for lita,, vist du kommer til,. dette bruker også og vere effektivt

Skrevet

Gutten har 5 år på seg til å bli ferdig så det ordner seg sikkert :roll:

Helt til øl og damer blir interessant :-#

Skrevet
En _skikkelig_ rørtang tar også det utroligste. Uvurderlig verktøy!

eg veit ikkje om du har prøvd med rørtang på små bolter\muttrer,, det bruker ikkje og funke, ender ofte med knekt bolt, og så er det jo vanskelig og komme til med rørtang!

eg har vertfal dårlig erfaring med det, sikkert andre som er helt uenig med meg

Skrevet

Jeg har endel gode erfaringer med rørtang på både små og store skruer... funker flott det, men den gripex tanga du nevner lenger opp her er jo et suverent hjelpemiddel i vanskelige situasjoner... :D

Skrevet
Helt til øl og damer blir interessant :-#

Haha.. :D

Er vel like rundt hjørnet den så, kommer vel omtrent når man blir konfirmant d så.. :P

Damer? greit nok, men øl?!??!?!

ÆSJ OG FYSJ AV MEG! :twisted:

Men! til topic igjen!:D

Skal prøve med litt forskjellige tanger.. takk for hjelp!

Propan: man kan kjøre løp når man er 15, men hvor... Det er en annen sak.. :lol:

Skrevet

I det samfunnet vi lever nå, med internett og blir proppa med info så er det fult mulig å begynne på bil da man er 13 år!

Informasjonen er det bare å lese seg til og hjelpen får du gjennom forum (som dette).

Jeg leste om en pjokk på 9 år som hadde bytta motor og girkasse _alene_. Må ihvertfall ha litt power i arma da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...