-taufic- Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 funnet sommer jobb nå?eller venter du svar fra bimmerlars?ellers gjort noe mer med bilen?
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 Leter fortsatt etter penger gitt.. Skjer ingen verdens ting nå for tiden.. Venter også på svar fra SSPreformance.. Har så mange andre biler vi skrur på for tiden, så 02'en ligger ganske langt nede på lista
Bimmerlars Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 Speedbåt sieru... Sjelden jeg er ved vannet (da er det stranda og bading som gjelder isåfall ) og penger trenger jeg sårt.. Så noe bytte blir det dessverre ikke. Prøv å skrap sammen noe gryn da, mal hus og klipp plen, så blir det motor
SteffenM2 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 Hehe Hadde jeg ennå fått nokk penger da
SteffenM2 Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 MINI update Bare noen bilder av litt forskjellig! Bredding osv.. God natt...
oyvin Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 er veldig imponert jeg, når jeg var 13 ligna lite av mine fritidsaktiviteter på dette, det gikk mest i store bukser og lakkering av murvegger med sprayboks.. men det prater vi ikke om. Du trenger ikke fokusere så voldsomt på å ha en grom motor i den med det første, få skikk på karosseriet og lakker den, og ha inn en billig motor (men ikke noe opel eller volvo) Så tar du motorplanene når økonomien ordner seg. Regner med at du ikke har allverdens kjøreerfaring nå, så da kan det vel være greit å begynne med noe litt smått? Kan ha mye moro uten 200hk
SteffenM2 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 er veldig imponert jeg, når jeg var 13 ligna lite av mine fritidsaktiviteter på dette, gikk mest i store bukser og lakkering av murvegger med sprayboks.. men det prater vi ikke om.Du trenger ikke fokusere så voldsomt på å ha en grom motor i den med det første, få skikk på karosseriet og lakker den, og ha inn en billig motor (men ikke noe opel eller volvo) Så tar du motorplanene når økonomien ordner seg. Regner med at du ikke har allverdens kjøreerfaring nå, så da kan det vel være greit å begynne med noe litt smått? Kan ha mye moro uten 200hk Hehe.. Sant det du sier.. Og kanskje jeg burde gå for noe som du sier.. Og Lien: Vel.. Desverre så har vi mye annet vi skal restaurere først.. Har blant annet en E30 318IS bane bil, 2800CS, 2002Touring, og en boble cab.. Største prosjekte der blir vel bobla.. Som jeg egentelig skulle ønske vi solgte, for den går som en dass..
///MoePower Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Se her ja! Skjer jo faktisk noe Men å bruke peng på scooter fremfor 1602`n kunne du vært spart for... Menmen.. Flott at du har kommet litt sånn smått igang igjen da
SteffenM2 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Scootern selges nå snart den Eller.. Til vårn..
///MoePower Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Scootern selges nå snart den Eller.. Til vårn.. Kan jeg spørre hva som var vitsen i å kjøpe scooter for så å selge den ett halvt år senere, til og med før du har lov å kjøre den? Å i verste fall tpe penger på salget? Har du planer om å gjøre noe med den for å tjene litt penger på den, eller hva var egentlig meningen med den?
SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Scootern selges nå snart den Eller.. Til vårn.. Kan jeg spørre hva som var vitsen i å kjøpe scooter for så å selge den ett halvt år senere, til og med før du har lov å kjøre den? Å i verste fall tpe penger på salget? Har du planer om å gjøre noe med den for å tjene litt penger på den, eller hva var egentlig meningen med den? Tape penger? Tvert i mot.. Får dobbelt så mye for den.. Kjøpte den av en venn av familien, som bare skulle kvitte seg med den.. Enten, så blir den 02 deler, eller en DTR..
///MoePower Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Men da er jo saken grei da Hva måtte du gi for den du da?
SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Ca 5tusen.. Får rundt 10 får den så..
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Ah, ser dere har et 2002 Touring prosjekt Holder selv på med et slikt prosjekt. Eller, jeg skal begynne. Utrolig artig bil å kjøre. Hvor langt er dere kommet med det prosjektet og hva planlegger dere å gjøre med den bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå