SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Touringen er forsåvidt ganske så hel! Mangler litt bremser, og bare en liten service rundt omkring, så er den helt fin! Er egentelig en veldig strøken bil.. Så den skal snart ut på veien å vise fram sin store stolt het... Eieren, (Skal ikke utgi navn her, vet ikke om han liker det eller ikke) Tror jeg hadde litt lyst til å lage et lite banebil prosjekt, men igjen siden den var såpass hel, så tror jeg han heller ville han den mest mulig orginal, for denne er veldig orginal!
///MoePower Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Ah, ser dere har et 2002 Touring prosjekt Holder selv på med et slikt prosjekt. Eller, jeg skal begynne. Utrolig artig bil å kjøre.Hvor langt er dere kommet med det prosjektet og hva planlegger dere å gjøre med den bilen? Du, den 2002 touringen er vel ikke tilfeldigvis orange og står i tromsdalen? Har i såfall sett den
///MoePower Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Neste gatebil!tror ikke jeg skal kjøre men skal i alle fall være ferdig da..Skal få tatt noen bilder av verkstedet.. det så ut som et høl før.. Det er godt å ha et sikkelig sted å stå ja! Noen som vet om man får kortstyring til 02? Takk for støtte og hjelp.. Du, ikke for å mobbe her nå.. Men jeg ser ikke at bilen er ferdig.. hehe Og det skrev du i 2005 Ikke LITT vel overivrig i starten vel?
SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Ermh Overivergi? Bare barne mat.. Du skulle sett meg du
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ah, ser dere har et 2002 Touring prosjekt Holder selv på med et slikt prosjekt. Eller, jeg skal begynne. Utrolig artig bil å kjøre.Hvor langt er dere kommet med det prosjektet og hva planlegger dere å gjøre med den bilen? Du, den 2002 touringen er vel ikke tilfeldigvis orange og står i tromsdalen? Har i såfall sett den Hehe, niks det er ikke den. Min er brun og er i daglig drift;)
///MoePower Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ah, ser dere har et 2002 Touring prosjekt Holder selv på med et slikt prosjekt. Eller, jeg skal begynne. Utrolig artig bil å kjøre.Hvor langt er dere kommet med det prosjektet og hva planlegger dere å gjøre med den bilen? Du, den 2002 touringen er vel ikke tilfeldigvis orange og står i tromsdalen? Har i såfall sett den Hehe, niks det er ikke den. Min er brun og er i daglig drift;) Du har ikke bilder av den eller noe? Brun eller orange, kan være jeg husker feil. Er ei stund siden jeg så den. Har sett en slik en stå under tromsdalsbroa for en tid tilbake siden i allefall. Er spennende med slike gamle prosjekter (sorry for off-topic steffen)
SteffenM2 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Da er det forhåpendlig vis ikke lenge til det begynner å skje noe her.. I går var min far og en nabo i horten og kjøpte deler, det ble en smekk full caravelle, og tilbake skal vi, da jeg har kjøpt/skal kjøpe en 02 til! Grunnet til at jeg ha en til, er fordi det sitter en 518motor i den.. Og med doble webere, grenrør, effekt anlegg, 300graders kam, så bør jeg klare og klemme ut 150 - 160hester! Har fått tak i et sett med gamle Ally cat felger! 13".. Så disse sitter på bilen, til økonomien tilstrekker seg nok til å kjøpe BBS RS 16"! Kommer bilder ettervært!
Lien Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Er det motor fra E12 518? I så fall hvor mye er det originalt i den? Syntes 160 hk hørtes veldig mye ut med de modsene.. Ikke for å være negativ altså
SteffenM2 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Ja.. Er det mye altså? Trodde vi skulle få rundt der skjønner du.. Mulig det er mindere, vet ikke jeg Få prøve den på rullende lande vei en dag så..
SteffenM2 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Jaja.. Da har bilen blitt satt vekk, nå settes andre prosjekter i forkant Prosjektet blir vel utsatt til en gang utover i vinteren.
Bimmerlars Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Da er det forhåpendlig vis ikke lenge til det begynner å skje noe her..I går var min far og en nabo i horten og kjøpte deler, det ble en smekk full caravelle, og tilbake skal vi, da jeg har kjøpt/skal kjøpe en 02 til! Grunnet til at jeg ha en til, er fordi det sitter en 518motor i den.. Og med doble webere, grenrør, effekt anlegg, 300graders kam, så bør jeg klare og klemme ut 150 - 160hester! Har fått tak i et sett med gamle Ally cat felger! 13".. Så disse sitter på bilen, til økonomien tilstrekker seg nok til å kjøpe BBS RS 16"! Kommer bilder ettervært! En slik motor bør bilen din få
///MoePower Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Finn heller en 535 eller en 528 motor Sikkert litt arbeide å få nedi, men du har jo en ferdigribba bil. Sikkert en vinkelsliper og ett sveiseapparat og?
SteffenM2 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 For tunge motorer, det er det som er problemet..
SteffenM2 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 I dag startet jeg motoren min for første gang Den står fortsatt i donor bil, men det starter og går! Så da blir det forhåpentlig vis turbo bygging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå