Gå til innhold

:(Da var det min tur :(


Rope
 Share

Anbefalte innlegg

Angående skademelding.

Har aldri (heldigvis) kasja før.. men hva gjør man egentlig hvis du bulker med en annen bil f.eks i en rundkjøring i rush trafikken. Skal du bare stoppe helt og deretter skrive skademelding. Hva hvis den du krasher i er uenig om skyld? Blir jo et himla leven bak med tutende biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke skademld på stedet?? det må du ALLTID gjøre!

Får håpe du ikke får problemer med dette selvom det ikke var din skyld. Visst han setter seg ned å skriver et brev om hvorfor han mener det ikke er sin skyld så kan det jo bli ord mot ord visst du ikke tok bilder! da kan det bli skyldeling..ikke noe morro det visst du bare hadde ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående skademelding.

Har aldri (heldigvis) kasja før.. men hva gjør man egentlig hvis du bulker med en annen bil f.eks i en rundkjøring i rush trafikken. Skal du bare stoppe helt og deretter skrive skademelding. Hva hvis den du krasher i er uenig om skyld? Blir jo et himla leven bak med tutende biler.

Da kan dere evt ta nå bilder visst dere har tilgang på kamra av noe slag så er det jo bare å flytte seg til et busstopp eller ut i veikanten.

Ikke særli lurt å stå på ring3 i venstre felt å fylle ut skademld nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev skademelding der ja sammen med han så han har skrevet under på den "riktige" skademeldingen, men trudde ikke han skulle dra hjem å lage en lignende bare at han bytta plass på bilene...

Damen i IF sa at det var min skylt at jeg ikke overholdt vikelikten noe som ikke stemmer når jeg skulle til venstre i et T-kryss. her er det høyre regelen som gjelder liksom, men jeg leverte skade melding i sta, med skriv fra Sjefen hvor det sto at jeg var avhengi av bil på jobben..

Men det sykeste er at de påsto at liste prisen for bimmern min var 40-50 000, det er ikke mye penger.... det var frekt sagt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i allverden mener du selv at bilen din er verdt da ?

de tar bare et gjennomsnitt av alle 3-serier av den typen du har... ikke alt rånerutstyret du har bagasjeromet :P

De skal taksere den skadede bilen, og skrive en takst på den.

Med det utstyret, skader, rust osv.

Kort sagt hva det ville kostet og skaffe den hos en forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva jeg får solgt bilen for og hva "liste"pris er er jo to forskjellige ting... skadene var taksert til 25000 ca, det var mest jul-oppheng og forstilling, dempern, bære-bru, krona og felg +++... men forsikringselskapene er ikke helt enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev skademelding der ja sammen med han så han har skrevet under på den "riktige" skademeldingen, men trudde ikke han skulle dra hjem å lage en lignende bare at han bytta plass på bilene...

Så lenge han har skrevet under på den første burde du ha ditt på det rene. At han etterpå endrer forklaring tyder jo bare på at en av de er løgn..

Men det sykeste er at de påsto at liste prisen for bimmern min var 40-50 000, det er ikke mye penger.... det var frekt sagt synes jeg.

Hørtes lavt ut for en 325i ja. Gå til noen forskjellige bilforhandlere og hør hva de sier, så bruker du det som argument mot forsikringsselskapet. De prøver seg jo alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...