///stian Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Off igjen... :'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 like trist hver gang man hører om sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Blir kvalmen når jeg hører om slike ulykker... Like ufattelig hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ja det som har skjedd er ufattelig... Begge to kom fra Veme... jeg bor bare noen mil unna... Jeg var ikke langt unna ulykkes stedet og fikk rask vite hva som var skjedd... FORFERDELIG... Gutten som er på sjukehuset går på skolen min... tilstanden hans nå er stabil... men han har en lang vei å gå... mange brudd i ryggen blant annet de to omkommende var to vanvittig glade personer som er savnet av en hel bygd... I går måtte det opp 300 personer til minne om de omkomne... Jeg vil bare si en ting... Ho som var bare letre skada hadde på seg sikkretsbelte... ikke de andre... der kan man se hvor viktig det er...! Bilen ska ha hatt ganske stor fart inn mot brukaret... Dette har vært et forferdelig år med mange triste ulykker som har berørt meg sterkt Det var foresten to jenter og to gutter i ulykken... det står feil i VG... ville bare sittere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kjedelig sak dette.... Men det er viktig å leve videre... det er Fortid nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ja det som har skjedd er ufattelig...Begge to kom fra Veme... jeg bor bare noen mil unna... Jeg var ikke langt unna ulykkes stedet og fikk rask vite hva som var skjedd... FORFERDELIG... Gutten som er på sjukehuset går på skolen min... tilstanden hans nå er stabil... men han har en lang vei å gå... mange brudd i ryggen blant annet de to omkommende var to vanvittig glade personer som er savnet av en hel bygd... I går møtte det opp 300 personer til minne om de omkomne... Jeg vil bare si en ting... Ho som var bare letre skada hadde på seg sikkretsbelte... ikke de andre... der kan man se hvor viktig det er...! Bilen ska ha hatt ganske stor fart inn mot brukaret... Dette har vært et forferdelig år med mange triste ulykker som har berørt meg sterkt Det var foresten to jenter og to gutter i ulykken... det står feil i VG... ville bare sitere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Dette er vell litt off topic men, hva er ett brukar egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Betongsøylene som køyrebana ligger på. triste greier ja.. har hatt et lignande tilfelle her og nettopp, BMW i bilde der og ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå