Gå til innhold

bilulykke.

Patrick B
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det som har skjedd er ufattelig...

Begge to kom fra Veme... jeg bor bare noen mil unna... Jeg var ikke langt unna ulykkes stedet og fikk rask vite hva som var skjedd... FORFERDELIG... Gutten som er på sjukehuset går på skolen min... tilstanden hans nå er stabil... men han har en lang vei å gå... mange brudd i ryggen blant annet :cry: de to omkommende var to vanvittig glade personer som er savnet av en hel bygd... I går måtte det opp 300 personer til minne om de omkomne...

Jeg vil bare si en ting... Ho som var bare letre skada hadde på seg sikkretsbelte... ikke de andre... der kan man se hvor viktig det er...! Bilen ska ha hatt ganske stor fart inn mot brukaret...

Dette har vært et forferdelig år :cry: med mange triste ulykker som har berørt meg sterkt :(

Det var foresten to jenter og to gutter i ulykken... det står feil i VG... ville bare sittere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det som har skjedd er ufattelig...

Begge to kom fra Veme... jeg bor bare noen mil unna... Jeg var ikke langt unna ulykkes stedet og fikk rask vite hva som var skjedd... FORFERDELIG... Gutten som er på sjukehuset går på skolen min... tilstanden hans nå er stabil... men han har en lang vei å gå... mange brudd i ryggen blant annet :cry: de to omkommende var to vanvittig glade personer som er savnet av en hel bygd... I går møtte det opp 300 personer til minne om de omkomne...

Jeg vil bare si en ting... Ho som var bare letre skada hadde på seg sikkretsbelte... ikke de andre... der kan man se hvor viktig det er...! Bilen ska ha hatt ganske stor fart inn mot brukaret...

Dette har vært et forferdelig år :cry: med mange triste ulykker som har berørt meg sterkt :(

Det var foresten to jenter og to gutter i ulykken... det står feil i VG... ville bare sitere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...