Gå til innhold

E12

NAnders
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp IKKE hos bmw forhandler! (da dette er merkeverksted) jeg sjekket hos bmw forhandler da jeg trengte forskjermer til min E23 og da forlangte de 2700kr PR SKJERM!

Så jeg sjekket hos andre verksteder og slikt som tar en del andre merker, og der solgte de skjermer og slikt for 800-1000kr i stedet for merkeforhandleren som skulle ha hele 2700kr!

SYKE PRISER! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAnders, www.veng.no er et alternativ. Billig og varierende passform.

bmw_728i, Sikkert deler fra Veng. Passformen er mye mer varierende der enn på originalvarer. Derav prisforskjellen. Kan til og med tenkes at en del av disse delene som f.eks. Veng selger er deler som ikke har gått innenfor BMWs toleransekrav (hos eksterne produsenter - vet ikke hvor mye karosserideler de produserer selv) og dermed går til andre for halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp IKKE hos bmw forhandler! (da dette er merkeverksted) jeg sjekket hos bmw forhandler da jeg trengte forskjermer til min E23 og da forlangte de 2700kr PR SKJERM!

SYKE PRISER! :shock:

Det er uansett ikke så ille så den prisen jeg fikk hos GS på nye framskjermer til E24`n ... 7000,- pr stk +mva!!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAnders, www.veng.no er et alternativ. Billig og varierende passform.

bmw_728i, Sikkert deler fra Veng. Passformen er mye mer varierende der enn på originalvarer. Derav prisforskjellen. Kan til og med tenkes at en del av disse delene som f.eks. Veng selger er deler som ikke har gått innenfor BMWs toleransekrav (hos eksterne produsenter - vet ikke hvor mye karosserideler de produserer selv) og dermed går til andre for halv pris.

Jeg brukte Veng som forhandler på framskjermer til min E28. Disse passer jo, men det er ikke helt perfekt. På den ene siden står skjermen nesten inni panseret, mens på den andre siden er det en større glipe enn normalt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...