NAnders Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hvor kan jeg få tak i diverse karosserideler til BMW E12 sånn som bakskjermer, fremskjermer og skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 din nærmeste bmw forhandler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Eller hos disse guttene: http://www.wallothnesch.com/ De er iallefall meget billige.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Kjøp IKKE hos bmw forhandler! (da dette er merkeverksted) jeg sjekket hos bmw forhandler da jeg trengte forskjermer til min E23 og da forlangte de 2700kr PR SKJERM! Så jeg sjekket hos andre verksteder og slikt som tar en del andre merker, og der solgte de skjermer og slikt for 800-1000kr i stedet for merkeforhandleren som skulle ha hele 2700kr! SYKE PRISER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 NAnders, www.veng.no er et alternativ. Billig og varierende passform. bmw_728i, Sikkert deler fra Veng. Passformen er mye mer varierende der enn på originalvarer. Derav prisforskjellen. Kan til og med tenkes at en del av disse delene som f.eks. Veng selger er deler som ikke har gått innenfor BMWs toleransekrav (hos eksterne produsenter - vet ikke hvor mye karosserideler de produserer selv) og dermed går til andre for halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Kjøp IKKE hos bmw forhandler! (da dette er merkeverksted) jeg sjekket hos bmw forhandler da jeg trengte forskjermer til min E23 og da forlangte de 2700kr PR SKJERM! SYKE PRISER! Det er uansett ikke så ille så den prisen jeg fikk hos GS på nye framskjermer til E24`n ... 7000,- pr stk +mva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Gamle biler vet dere. Forskjemer til volvo 142/144 koster visst 5000,- stykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Sprekt, funderer på å sette i stand E12 520en vår nå, muligens lage banebil av den men ekke helt sikker på om det er verdt det, den blir avskilta nå fordi den ikke passerer EU kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Kjøp denne istedet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12349 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 NAnders, www.veng.no er et alternativ. Billig og varierende passform. Den var jo litt god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 hehe, den så sprek ut den men den koster 20k 520 bare tar jeg av far Motoren er en 520i motor fra rundt 87 også er det ventilerte skiver forran og skiver bak pån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Joda,koster litt... Men skal du få 520-en i samme stand,sliter du med minst samme beløp.Denne er ferdig restaurert.I tillegg er denne betraktelig sprekere. 177 hk...... Dessuten kan du jo bruke 520-en som delebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 NAnders, www.veng.no er et alternativ. Billig og varierende passform.bmw_728i, Sikkert deler fra Veng. Passformen er mye mer varierende der enn på originalvarer. Derav prisforskjellen. Kan til og med tenkes at en del av disse delene som f.eks. Veng selger er deler som ikke har gått innenfor BMWs toleransekrav (hos eksterne produsenter - vet ikke hvor mye karosserideler de produserer selv) og dermed går til andre for halv pris. Jeg brukte Veng som forhandler på framskjermer til min E28. Disse passer jo, men det er ikke helt perfekt. På den ene siden står skjermen nesten inni panseret, mens på den andre siden er det en større glipe enn normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Jaja er jo en ide det, det er jo en 520 s men er jo penger og ikke minst tid da mulig jeg gir faen og kjøper meg en e36 320 og no dinan kit eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå