Gå til innhold

Panser E46

///Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Dere skriver at BMW skifter ut bl.a panser og bakluke på garantien hvis det kan påvises rust (altså en akseptert produksjonsfeil). Vet dere om BMW noen gang løste problemet på produserte E46-modeller (sedan/touring 1998-2005) ? Hvis ikke...hvordan kan vi være sikre på at det nye panseret eller den nye bakluken ikke har det samme problemet (les: BMW har skiftet panser/luke i 3-4 år nå) ? :?

Jeg har en 2003 E46 318dT (kjørt 68000 Km - produsert 11/2002) og den er det ikke rust på...ennå... :roll:

Godt spørsmå... Jeg vet ikke.

Hvor på bakluka er problemet?

Bak lista som er over skiltet.. der hadde jeg rust iaffal.. så da fikk jeg bakluke fra facelift modellen.. den har mye breiere list over skiltet.. blei fett! 8)

Men iom. at faceliften kom 09/2001 og flere har rustproblemer på nyere modeller er det ikke sikkert at du er kvitt problemet... :roll:

Nå mente jeg at faceliften på coupe/cab kom i 09/2002 jeg da.. stemmer ikke det?

Da mener jeg den med de stygge nye frontlyktene og led-baklamper..

Ikke vet jeg hvor lenge det varer før neste gang det ruster.. men jeg har jo 2 år igjen av rustgarrantien.. og panseret har ingen anntydning til rust.. litt synd.. i og med at det er fult av steinsprut.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...