Gunnar Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Også en 100-150 kg lettere bil!Da hadde vel Ove Kvam utvidet huslånet sitt også 200-220hk er nok for mye for Oves smak. Da kunne han jo like godt kjøpt en E30 M3. Det vil han ikke ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Ove har ny bil på ønskelista nå: Z4 coupe 3.0! Det er jo både rekke-6er, stor motor og dyr bil. Alt stikk i strid med ideologien han forfekter. Ja, jeg vet han tidligere også har hatt Z3 coupe 2.8 på ønskelista, den er i samme kategori den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Kommer z4 coupe med noen mindre motor enn 3.0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Ove har ny bil på ønskelista nå: Z4 coupe 3.0! Det er jo både rekke-6er, stor motor og dyr bil. Alt stikk i strid med ideologien han forfekter. Ja, jeg vet han tidligere også har hatt Z3 coupe 2.8 på ønskelista, den er i samme kategori den også. Ja, men bilen er ikke så tung da, det er jo en del av ideologien hans! Også er jo Z4 veldig mye en "drivers car" Huff, nå begynner jeg bare å tenke på Ringen jeg, jeg som har masse jobb jeg skal gjøre! Ringen får vente til mai, da er 330'n klar også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Den kommer nok med 2.5 også. 2.5, 3.0 og M vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hmmm, lurer på hvor lett det blir å skremme mer hester ut av en sånn motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Opprinnelig post inneholdt pressemelding på tysk, så fant jeg en på engelsk og endret posten, for de som da vil lese den på svensk så finner dere denne her: http://news.bmwinfo.se/Published/2005-11-24-270/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå