TrondK Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 formater pcen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har akkurat samme problem med at jeg ikke får logget meg på msn. bruker 7.5. Har vært slik i 3 dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 er ikke veldig vanskelig å komme rundt sperren i MSN 8.0 da....Last ned patchen herfra www.livemessenger.net .....men jeg vil si jeg angrer litt på at jeg gjorde det. vet ikke helt om jeg liker MSN 8.0 Nei nei. Er jo ikke vanskelig..men heller litt tungvindt. Må jo ha en lokal proxy som oversetter fra 8-protokoll til 7.5-protokoll fordi msn-adressen ikke er gyldig for LIVE ennu. Anywho... så fikk jeg, som sagt, en mail i går om at jeg er blitt med på betatestingen av MSN 8 også. Så da blir det bye-bye proxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 nå har jeg lasta ned 7.0 og det fungerte helt fint, blir vel og hold meg til det en stund no.. men uansett: Takk For Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 EG bruker Windows messenger eg. Tror det er 5.1 elelr no. Synes den er HELT TOPP. Slipper alle disse jævla smileyene, fargene, lydene, wink, pakker og gud hvet hva. REn tekst som er lett og oversiktlig. Litt gammeldags, men fremdeles helt sjef. Tok meg to minutters bruk av 7.5 før eg avinnstallerte den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 andre så ikkje får msn te å virka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 EG bruker Windows messenger eg. Tror det er 5.1 elelr no. Synes den er HELT TOPP. Slipper alle disse jævla smileyene, fargene, lydene, wink, pakker og gud hvet hva. REn tekst som er lett og oversiktlig. Litt gammeldags, men fremdeles helt sjef. Tok meg to minutters bruk av 7.5 før eg avinnstallerte den igjen. man må bare være enig i det. jeg har MSN 6.2... ikke så mye dritt der heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffe T Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 min kødda no jævli istad den òg... bare prøvde og prøvde, og plutselig datt jeg inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffe T Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 snakker om dritten. nå kødder min igjen også... FAEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 hadde samme problemet. Prblemet var en innstilling i virusprogrammet. Bruker Norton antivirus.. ordnet innstillingen å nå funker det som bare det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Har hatt problemer her også i kveld, har 7.5 versjonen. Funker nå igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Min og kødder seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Min er også sann til tider. Men vist jeg kjører AdAware en gang så kobler den rett på etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Off Topic! Case closed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg