Bmw_325_Cab Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=878305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Synd det var automat, ellers hadde en kompis vert MEGET intr. Men lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 hmm....automat er jo tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 ikke for og herpe tråden, men for min del så kommer det an på hva slags kjøring det er snakk om før jeg vil si hva som er "tingen" av man el aut! til langkjøring vil jeg såklart ha en automat-kasse, men til rask banekjøring/aktiv kjøring generellt vil jeg gjerne ha manuell. men nå har ikke jeg kjørt de "nye moderne" auto-kassene, steptronic, smg, multitronic el hva de heter, og de kan kanskje stilles inn veldig så sportslig, ulike modus osv? bilen var fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 automat er heeerlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Jeg vil nå påstå at atuomat gir mer comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Hadde det vært "automat" à la F1-giring. Dvs, gire når du selv vil, men ikke ha clutch, så ja Er ikke steptronic slik at den girer uansett hvis man ikke selv girer? Uansett... F1-giring, eller normal automat på 5-serien og oppover. syntes nu jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Veldig Fin bil. Automat er kos. manuell er moro det. men man vil altid sette seg tilbake i bilen med Automat når man ikke kjører for ha ha det moro.. for det er jo ikke å komme fra at man noenganger må kjøre for å transportere noen/ noe når man egentlig ikke har så veldig lyst. da er det greit å kose seg avsted med Automat. Knall Bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Nå er jo dette en salgstråd.. så beklager off-topic, men siden diskusjonen allerede er der vil jeg bare si det at: Vanelig automatgir er fulstendig udugelig til alt annet enn drosjekjøring.. hehe Det finnes jo selvfølgelig unntak i form av "supersportslige semiautomat-kasser".. men jeg føler meg iallefall en del redusert med automatgir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg