Gå til innhold

Skjeldent strøken 320ia coupe selges


Bmw_325_Cab
 Share

Anbefalte innlegg

ikke for og herpe tråden, men for min del så kommer det an på hva slags kjøring det er snakk om før jeg vil si hva som er "tingen" av man el aut!

til langkjøring vil jeg såklart ha en automat-kasse, men til rask banekjøring/aktiv kjøring generellt vil jeg gjerne ha manuell.

men nå har ikke jeg kjørt de "nye moderne" auto-kassene, steptronic, smg, multitronic el hva de heter, og de kan kanskje stilles inn veldig så sportslig, ulike modus osv?

bilen var fin den :D

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært "automat" à la F1-giring. Dvs, gire når du selv vil, men ikke ha clutch, så ja ;)

Er ikke steptronic slik at den girer uansett hvis man ikke selv girer?

Uansett... F1-giring, eller normal automat på 5-serien og oppover. syntes nu jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig Fin bil. Automat er kos.

manuell er moro det. men man vil altid sette seg tilbake i bilen med Automat når man ikke kjører for ha ha det moro.. for det er jo ikke å komme fra at man noenganger må kjøre for å transportere noen/ noe når man egentlig ikke har så veldig lyst. da er det greit å kose seg avsted med Automat.

Knall Bil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette en salgstråd.. så beklager off-topic, men siden diskusjonen allerede er der vil jeg bare si det at:

Vanelig automatgir er fulstendig udugelig til alt annet enn drosjekjøring.. hehe

Det finnes jo selvfølgelig unntak i form av "supersportslige semiautomat-kasser".. men jeg føler meg iallefall en del redusert med automatgir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...