Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Arbeids lysta var stigende forrige mandag.Men Tirsdag våknet jeg til 30 cm snø,så da sank den litt.Men håper det ikke er altfor lenge til jeg tar et tak nå.Fikk dessverre ikke med senter kopper,men det er ikke verdens undergang.Syns de er fine uten også.Er forresten 17" med 20 i innpress,så de skal vel bygge fint også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Liker ikke BBS RS hvertfall...helt flate uten kant og eiker som ser ut som greiner. Tror det er RS modellen heter.

Disse var det mye mer futt i :lol:

Hm...du får da bbs rs med kant til e30 også :wink:

En sko er ikke en sko...er det ikke det man sier..

vik_03.jpg

:shock:=P~:shock: '

Fytti de hadde gjort seg på hvilken som helst bil :bounce:

er det disse som står på din? Heldiggrisen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har muligens foretatt en total skivebom med tanke på felgmodell her ja. Mener slike som Dr_S har på den grønne ISbilen.

Er nok ikke RS den modellen heter? :)

Nok OT gjerne...Vet hvilke BBS felger du mener, er ikke Rs iallefall..

Er heller ikke min favoritt.. men hjelper nok på at de heter BBS... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

heh, satt å så på filmen å venta på en E34:P glemte meg av jeg.. satt bare å tenkte M5.. men så hørte jeg jo bare ei vanvittig hyling ;) nice!!

håper du for sikkelig arbeidslyst å for skrudd sammen bilen igjen da! syns du har vært flink så langt, jævlig trist med det som skjedde ja :(

lykke til og hold oss oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden lysten kom tilbake,så har jeg gått til innkjøp av en "ny" topp.Denne kjøpte jeg av "bmwandreas" på ppf.Toppen er nyoverhalt,og ser helt grei ut,og ble ikke altfor dyr heller.Gleder meg litt til å begynne på igjen nå,og håper at skuffelsen ikke blir for stor når jeg får opp motoren,og ser hva og hvor mye som er skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt opp litt av motoren,og som jeg tenkte,så er det en ventil som er ødelagt(knekt)Har dessverre ikke fått løftet av toppen enda,men håper på å fåmgjort dette de nærmeste dagene.

Har heller ikke tilgang på kamera om dagen,men skal prøve å få tatt bilder av hva som har skjedd fortest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...