Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samme tenkte jeg på.

Og har jo fått litt trening med andre biler også da,selv om disse har manglet motorkrefter i bøtter og spann.

Merker ihvertfall at følelsen av å kjøre e30 ikke kommer smygende tilbake,men mer i ekspressfart,og minner og "skillsa" kommer tilbake.

Skikkelig horn i panne får man ihvertfall.

Skrevet

Heilt sant ;) eg har kjørt 3 forskjellige E30`er på 3 år no, frelst etter første dagen med min første M20 b20 :) Dette er forøvrig min første m20 b25 ;)

Skrevet

Håper på å få sett denne på bane i sommer?? Tror den vill bli rå!

Utseende kommer vell etter hvert. Jeg synes vertfall du har begynnt i riktig ende. Så teit med en maksstyla 316 lissom.

Jeg har kjørt e36m3 nå i sommer, men synes ikke jeg har den samme kontrollen som jeg har i e30'n min. Fikk jo erfare det da jeg hadde nærkontakt med ett rekkverk i sommer. Mulig jeg skulle hatt litt mere kjøretrening også når det begynner å bli 300hk i bilen.

Til sommern blir det e30 med turbo, må si jeg gleder meg!!

Keep up the good woork :wink:

Skrevet

Bane kan hende blir et problem,med mindre det er noe treff man kan kjøre på lisens på.Bilen er ikke registrert,og er nok ikke så lett å få registrert heller,siden den mangler eu kontroll.

Skrevet
Bane kan hende blir et problem,med mindre det er noe treff man kan kjøre på lisens på.Bilen er ikke registrert,og er nok ikke så lett å få registrert heller,siden den mangler eu kontroll.

kjøp deg en med skilter:-)ser ut dom dette karosseriet har gjort sitt snart:-)

og vi må jo få se denne på bana

  • 2 weeks later...
Skrevet

DEt vannrøret sitter nok der det ja,og det finnes vel ingen måte man kan fjerne dette på som er bruktbar heller.

Det man kan gjøre hvis man tror dette tar til seg mye varme fra eksosen er å isolere eksosen,evt og evt sette opp en alu plate mellom vannrøret og eksosen.

  • 2 weeks later...
Skrevet

ÅÅÅÅÅ fy svart.

Har fått testet bilen en tur med isdekk nå.

Detta var villere enn jeg hadde forestilt meg.

Bilen mister alt hva grep angår på de 4 første gir når den får ladetrykk,og når den passerer 3500,ja så river den seg jaggu løs på 5.gir også.

Høres kanskje ikke så villt ut,men mtp at dekkene er ganske bra,og at bilen er langbeint som fy(2.93),så syns jeg dette er meget bra.Bare sånn den står nå,så skal den være god for 210 ærlige km/h på 3.gir.

Inntil i dag har ikke bilen imponert meg med krefter,men nå er jeg overbevist.

Sinnsykt morro,og eneste som gikk litt skeis var varmeapparat vifta,men dette viste jeg om,så jeg hadde allerede bestilt en ny en fra før.

Nå er det bare å vente spent på pakke fra koed med den vifta,så er det igjen klart for en ny prøvetur.

Skrevet

dette må man jo følge med på! :D hadde vært skøy å testet en bil med såpass mye effekt.

nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, men er det "stock" innmat i S38'n din?

Skrevet
Bruker du bankesensor kobla til et lys for indikasjon,eller er MS opplagt med mulighet for tenningspåvirkning via bankesensor?

ms har mulighet for å justere tenningen etter signal fra sensor

Skrevet

Det er smidd innmat i lavkomp utførelse i denne motoren.Orginal s38 innmat(stempel) er søppel når det kommer til overlading.Som sugis funker det greit da men.

Etter hva jeg vet,så kan man koble opp en bankesensor via MS,men denne vil ikke kommunisere så den feks senker tenning eller lignende om det skulle banke.Man vil bare kunne se det via logging.

BTW,første gang kreftene i en bil har skremt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...