Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Det samme tenkte jeg på.

Og har jo fått litt trening med andre biler også da,selv om disse har manglet motorkrefter i bøtter og spann.

Merker ihvertfall at følelsen av å kjøre e30 ikke kommer smygende tilbake,men mer i ekspressfart,og minner og "skillsa" kommer tilbake.

Skikkelig horn i panne får man ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få sett denne på bane i sommer?? Tror den vill bli rå!

Utseende kommer vell etter hvert. Jeg synes vertfall du har begynnt i riktig ende. Så teit med en maksstyla 316 lissom.

Jeg har kjørt e36m3 nå i sommer, men synes ikke jeg har den samme kontrollen som jeg har i e30'n min. Fikk jo erfare det da jeg hadde nærkontakt med ett rekkverk i sommer. Mulig jeg skulle hatt litt mere kjøretrening også når det begynner å bli 300hk i bilen.

Til sommern blir det e30 med turbo, må si jeg gleder meg!!

Keep up the good woork :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DEt vannrøret sitter nok der det ja,og det finnes vel ingen måte man kan fjerne dette på som er bruktbar heller.

Det man kan gjøre hvis man tror dette tar til seg mye varme fra eksosen er å isolere eksosen,evt og evt sette opp en alu plate mellom vannrøret og eksosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ÅÅÅÅÅ fy svart.

Har fått testet bilen en tur med isdekk nå.

Detta var villere enn jeg hadde forestilt meg.

Bilen mister alt hva grep angår på de 4 første gir når den får ladetrykk,og når den passerer 3500,ja så river den seg jaggu løs på 5.gir også.

Høres kanskje ikke så villt ut,men mtp at dekkene er ganske bra,og at bilen er langbeint som fy(2.93),så syns jeg dette er meget bra.Bare sånn den står nå,så skal den være god for 210 ærlige km/h på 3.gir.

Inntil i dag har ikke bilen imponert meg med krefter,men nå er jeg overbevist.

Sinnsykt morro,og eneste som gikk litt skeis var varmeapparat vifta,men dette viste jeg om,så jeg hadde allerede bestilt en ny en fra før.

Nå er det bare å vente spent på pakke fra koed med den vifta,så er det igjen klart for en ny prøvetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smidd innmat i lavkomp utførelse i denne motoren.Orginal s38 innmat(stempel) er søppel når det kommer til overlading.Som sugis funker det greit da men.

Etter hva jeg vet,så kan man koble opp en bankesensor via MS,men denne vil ikke kommunisere så den feks senker tenning eller lignende om det skulle banke.Man vil bare kunne se det via logging.

BTW,første gang kreftene i en bil har skremt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...