Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nå står julen snart for døren,og da blir det kanskje litt muligheter til å få gjort noe mer på børsa.Venter fortsatt på blokka som er på borring,men jeg skulle vist få den igjen før jul(blir spennende å se om det var jul dette året han mente da men) :roll:

Kommer tilbake med bilder så fort jeg får noe mer jeg kan arbeide med(og ta bilder av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Etter en tur oppi garasjen til 336 mik i dag kan jeg da bekrefte at ting skjer..

Motoren er sammenskrudd og mulle mekk drev å smidde seg nytt innsug, tenkte ta noen bilder men mobilen klikka så det ble ikke noe av.

Men regner med kim kommer med bilder selv når han føler for det!

Gleder meg til dette blir ferdig, skal bli artig tror jeg! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Motoren er vel "back to it's base", satt sammen og satt tilbake i bilen!

Skjer vel ting sakte men sikkert. Bilen er hvertfall flyttet hjem til 336mik for lettere å kunne få jobbet med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja,en stund siden sist,men har da fått gjort litt.Har fått bygd ned traversen med ca 10mm,bygd short-shift som jeg ble godt fornøyd med,og driver å skifter bremserør.Har også fått malt opp igjen motor-rom og kupè.Har plukket ut tank,og driver å legger planer for å bygge ny tank der reservehjuls-brønnen opprinnlig satt.Ellers gikk førerkortet tapt den 26mars,og ventes å være tilbake den 27 august.Får vel snart sveiset ferdig innsug også,så da kommer det noen nye bilder snart.Håper på å ha bilen klar til jeg får igjen lappen.Er det forbud mot prøve-kjennemerker på bmwccn-treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser tøft ut.

Får man ikke mer flow hvis man lager innsuget med spjeldet i enden og utvider langsiden i trekantform (mot front)?. Eller krasjer dette med kompressorplasseringen?

Eksempel på modell: http://e46m3performance.com/tech/airbox ... tterns.jpg

Hvilken bremsekraftforsterker bruker du?

Litt bilder av motorrom hadde ikke vært av veien. Et bilde sier mer enn tusen ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...