336mik Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 Kommer til å ta en prat med helge om åssen han har gjørt det ja.Greit å få ting godkjent også,men det blir ikke med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Har nå vært å knipset noen bilder av bilen, prøver å få lagt de ut nå... Litt dårlig da digitalkameraet gikk tom for strøm så måtte ta med mobil! Du får kommentere dem du Kim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Og litt mer bilder Sinter clutch Plass besparende selvbygd ramme. Litt smådetaljer av ramma. Instrument panel i alu. Datasprut. Og til slutt, 3reimhjul til pressa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Ser bra ut dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Forsøk på å legge ut bilder som er litt større. Beskrivelse på gammel post.Flere bilder kommer når det dukker opp mer som er interesant å ta bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Oioi, ser bra ut det her ja! Du får ha lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 Nå står julen snart for døren,og da blir det kanskje litt muligheter til å få gjort noe mer på børsa.Venter fortsatt på blokka som er på borring,men jeg skulle vist få den igjen før jul(blir spennende å se om det var jul dette året han mente da men) Kommer tilbake med bilder så fort jeg får noe mer jeg kan arbeide med(og ta bilder av). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 Etter en tur oppi garasjen til 336 mik i dag kan jeg da bekrefte at ting skjer.. Motoren er sammenskrudd og mulle mekk drev å smidde seg nytt innsug, tenkte ta noen bilder men mobilen klikka så det ble ikke noe av. Men regner med kim kommer med bilder selv når han føler for det! Gleder meg til dette blir ferdig, skal bli artig tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Skjer det noe her eller? Fått igang motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Mai 17, 2006 Share Skrevet Mai 17, 2006 Motoren er vel "back to it's base", satt sammen og satt tilbake i bilen! Skjer vel ting sakte men sikkert. Bilen er hvertfall flyttet hjem til 336mik for lettere å kunne få jobbet med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Fleire bilder av bilen? kortid rekna du med å være ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 en slik ramme har jeg vurdert ofte når jeg holder på, kommer bestandig til att det er litt plass så den kan stå uansett. ser ut som dette kan bli en morro bil det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jaja,en stund siden sist,men har da fått gjort litt.Har fått bygd ned traversen med ca 10mm,bygd short-shift som jeg ble godt fornøyd med,og driver å skifter bremserør.Har også fått malt opp igjen motor-rom og kupè.Har plukket ut tank,og driver å legger planer for å bygge ny tank der reservehjuls-brønnen opprinnlig satt.Ellers gikk førerkortet tapt den 26mars,og ventes å være tilbake den 27 august.Får vel snart sveiset ferdig innsug også,så da kommer det noen nye bilder snart.Håper på å ha bilen klar til jeg får igjen lappen.Er det forbud mot prøve-kjennemerker på bmwccn-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 Da har jeg fått sveiset ferdig innsug,og legger derfor ut noen bilder av det. Har dessverre ikke rukket å montere det ennå men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Ser tøft ut. Får man ikke mer flow hvis man lager innsuget med spjeldet i enden og utvider langsiden i trekantform (mot front)?. Eller krasjer dette med kompressorplasseringen? Eksempel på modell: http://e46m3performance.com/tech/airbox ... tterns.jpg Hvilken bremsekraftforsterker bruker du? Litt bilder av motorrom hadde ikke vært av veien. Et bilde sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå