Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er delene i hus,og allerede montert(neida,jeg er ikke ivrig på å kjøre i det hele tatt).

Ser forresten også ut som det blir mapping og bremsing før jul.Dette blir nok en av de beste julegavene jeg får i år.

Skal vi satse på å runde 500hk nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 er ikke mye i en overladet s38.

Kan se ut som jeg lader 0.7-0.8 omtrent nå(litt vel vanskelig å følge med på ladetrykk når man kjører).

Får uansett en grei oversikt når det blir mapping,siden jeg har logge muligheter der.

Kan med hånden på hjertet si at det er mer krutt enn hva som trengs på vinterføre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke noe å lure på lenger - bilen går BRA!!!! Milde satan..

Som underordnet passasjer og overordnet kameraansvarlig ble jeg døtta ned i passasjersete på 336'n og vi tok oss en sladdetur oppover 'dalen' med ishjul og S38 turbo syngende under huven :mrgreen::mrgreen:

Speedometeret liker seg best på høyre siden av skalaen... ... :twisted: Hastigheter opp mot 170-180km/t-ish på ishjul burde oppleves!!

Angående filminga så kom turbolyden veldig godt fram!

Bensinpumpene summer nok litt i bakgrunnen. Det ble dessverre litt (mye)vinglefilming, siden kameraet ikke ville fungere da det ble satt på stativ (trolig pga av vibrasjoner). At bilen er veldig stiv hjalp jo heller ikke på filminga... Hodet nådde taket ved to anledninger på flat pedal over telehiv..

Har også et par speedosekvenser som er smågromme 8)

Spørsmålet er vel mer om en slik film er youtube materiale.... mistenker den er litt for "skærp" for det 'sosialdemokratiske' Norge..

Das doning, med for anledningen påmonterte ishjul og 1000 metere i skikkelig rally ånd:

kxwqjz9z3jfbc60jtv0q.jpg

8goskaj54ki5wixnjfre.jpg

Ellers får jeg takke Reodor for eminent sveisehjelp på ' E30 performance travers' som jeg tenkte å kalle det, veivhusutlufting samt litt grenrørsmodding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se den filmen da! Bra du har fått til bilen. Få mappet den skikelig nå så. Men det insuget ditt, det er for trang.Når jeg var på mapping med min på bjørnstad-bil ble dette diskutert ang mitt insug. Go jul! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig bli litt mapping den 22.,men ble utsatt,siden fatter`n måtte til sverige å hente en 96`318tds touring.

Vi prøver igjen 5. juledag.

Film må som sagt sees over litt,eller om det må lages en ny før det blir offentlig matriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stål omspunnede bremseslanger til jul av kjerringa da,og hu hadde sikkert håp om å få litt jule-fri fra meg,men den gang ei(kun 2 timer),siden disse ble montert i løpet av et par timer i dag.

Ingen stor upgrade,men virker da som jeg har fått en litt mer bestemt/fast pedal ihvertfall.

Jeg og oddis har vel også egentlig blitt enige om at vi lager en ny filmsnutt i sverige eller lignede,siden risken for at noe skal skurre et sted da vil være mindre.

Time will show,and gassing will come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tall har det blitt,gir oddis æren av å legge ut utskriftene.

Kan sies at tallene ble omtrent som forventet,eneste som skilte var tallene som var før vi begynte bremsing/mappingen.var faktisk ca 40 hk mer enn jeg hadde trodd når vi startet.

Ellers mappet jeg fram ca 50hk i løpet av dagen,og har fått en litt renere motorgange ved landeveiskjøring.

Eneste som var litt dumt,er at jeg ikke klarer å lade opp mer enn 0.6 bar i benken,siden fatter`n ikke har satt seg inn i hvordan man stiller inn motstand på den.Ved pådrag med brems fikk jeg opp det ladetrykk jeg hadde stilt inn(0.8 bar).

Oddis har vel litt film og bilder fra "sermonien" også.Tror det skal være noe grom-snutter på noen av de filmene(har ikke sett dem selv enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...