KalMar Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 noen er født med ski på beina andre med skiftenøkkel i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Har nå bestilt meg ei skikkelig trykkplate også,så nå får jeg vel trent venstrebeinet litt,pluss at jeg kan være litt friskere med å legge den ut på litt høyere gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 må si den genseren til ungen din var drit rå Må hinta frampå til muttern om en slik genser hehe.. Har en gutt på 10 uker jeg, fikk sitt første par bmw sko når han var to uker men de passer ikke enda da...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Gutten må jo oppdras i god tro. Er ikke tvil om at god bayersk religion er godt for kropp og sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 utrolig bra genser, hvor bestiller jeg sånn hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 utrolig bra genser, hvor bestiller jeg sånn hen? den får du nok ikke kjøpt i butikk:) hjem lagd den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Tror klippene er lagt ut før,men ikke i HD kvalitet. Drøye 8 minutters inboard film fra isbane kjøring i vinter som var. Her har man mye å hente på å bruke HD knappen. Enjoy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Cool film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Vet jeg er litt sent ute, men gratulerer med småtass (råtass? ; )) i hus, får håpe han blir en skikkelig BMW-fanatiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Gutten oppdras i god tro,med både turtalls sperre og litt drifting på snø`n(fikk litt snø her i dag). Han er vel litt for ung til å bli med på isen nå i vinter(og ikke går bilen for øyeblikket heller),men neste sesong blir det nok fart og spenning. Skulle gutten mot formodning slå seg over på å like fotball,så blir`n arveløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hehe fine helt enig angående fotballen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 HEY, går fint an å kombinere fotball og biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg er selv 80 % bilmann, og 20 % fotball-tv-titter. I mine yngre dager var det dessverre motsatt. Går fint å kombinere (slipper å bli sur om det ikke går veien på en av frontene). Skal prøve å ta ansvar for at det blir mer ræser E30 turbofilm på ishjul nå til vinters, med litt bedre utstyr og litt mer heftige kameravinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Vi satser på litt film i vinter også oddis. Hadde passet bra å få igjen motoren min nå,og jobba litt mindre,så det kan bli noe tid til å skru. Vi krysser fingra for de mest spektakulære filmen(til nå) i vinter,og bra matriale blir selvsagt delt med dere her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Time for update ve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå