Gå til innhold

Bmw e32 m5 turbo. Egen garasje :D

336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Et 2sifret antall kaffekopper,40 prince en grandis og 1.5liter cola senere,så er pakningen byttet,ogbilen maler som en katt igjen..legger ved litt bilder av hvordan det så ut underveis..lite spennende,men det er da mer enn ikke noe..

Den spede begynnelse

lrr0trkmf56elr3tie7a.jpg

Begynner å få dreisen på kirurgien

msni5e1jtviaka8d9nu7.jpg

Livin on a prayer

gxf4nfl9hvqkc3ajx89n.jpg

Heldigvis bare topp pakning ser det ut

i2l6asv6q6jgxs4ugx6t.jpg

Lappe sammen igjen gullet mitt

6ror7tftkddpgpbwj6mg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å minske med barnesykdommer,men har en oljelekkasje på veiva i forkant,som bare blir værre og værre. Simring er bestilt,og ventes inn på onsdag. En liten skuffelse var at denne måtte bestilles fra sverige,og at det bare fantes 1 der. Krysse fingra for at bytte av den simringen går greit da. Og dette var alt annet enn hyllevare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I litt nostalgisk ånd så rotet jeg gjennom mine gamle filmer av 336mik's E30 Turbo ( med samme motoren) da han drev på som verst..

Her er bremsevideo fra 2008, og TESTKJØRING PÅ IS :D

Bremsing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt å se litt gode gamle filmer igjen.

Simring bytte som skulle gå så greit,ble alt annet enn det. Medbringer'n sitter bom fast,og jeg har hatt lite tid til å se på saken. Med en god avdrager, og en medbringer som ble varmet helt rød, ble det fortsatt ikke noe suksess. Oppi alt mistet jeg tilgang til verksted på jobben, så det blir vel steinalder metoden,og skjære filler av hele medbringer-faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig fått tid og mulighet til å få av den jævla medbringer'n..måtte kappes i mange biter for å få den av gitt. Bestille ny medbringer, og muligens dukker det opp et org s38 innsug som jeg får se om jeg får puttet nedi sånn litt etterhvert. Spent på hva detevt vil gjøre med effektkurve'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...