///MoePower Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 m88 er finere men helt sikkert dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Org plenum var allerede ødelagt da jeg fikk bilen,grunnet tilpassing i motorrom. Dette hadde absolutt vært å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Da er nytt slipesett i hus,og satser på å begynne arbeidet i morgen tidlig. Trivelig helg når man skal bruke hele gatebil helgen på jobben......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 jeg har ett plenium om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Er prisen god da??må vel uansett vente til det kommer inn noe mer cash her,for nå begynner det å gå på stumpene for hva jeg kan bruke på bil for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Hva gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Et 2sifret antall kaffekopper,40 prince en grandis og 1.5liter cola senere,så er pakningen byttet,ogbilen maler som en katt igjen..legger ved litt bilder av hvordan det så ut underveis..lite spennende,men det er da mer enn ikke noe.. Den spede begynnelse Begynner å få dreisen på kirurgien Livin on a prayer Heldigvis bare topp pakning ser det ut Lappe sammen igjen gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 hvor hadde pakningen blåst? hvilken pakning og bolter kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Mest mellom 2 og 3,og litt antydninger til 1'ern. Kjører pianotråd og org pakningmed arp bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Etter litt barnesykdommer så sviver den greit.. Klikk på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Begynner å minske med barnesykdommer,men har en oljelekkasje på veiva i forkant,som bare blir værre og værre. Simring er bestilt,og ventes inn på onsdag. En liten skuffelse var at denne måtte bestilles fra sverige,og at det bare fantes 1 der. Krysse fingra for at bytte av den simringen går greit da. Og dette var alt annet enn hyllevare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 I litt nostalgisk ånd så rotet jeg gjennom mine gamle filmer av 336mik's E30 Turbo ( med samme motoren) da han drev på som verst.. Her er bremsevideo fra 2008, og TESTKJØRING PÅ IS Bremsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Gromt å se litt gode gamle filmer igjen. Simring bytte som skulle gå så greit,ble alt annet enn det. Medbringer'n sitter bom fast,og jeg har hatt lite tid til å se på saken. Med en god avdrager, og en medbringer som ble varmet helt rød, ble det fortsatt ikke noe suksess. Oppi alt mistet jeg tilgang til verksted på jobben, så det blir vel steinalder metoden,og skjære filler av hele medbringer-faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Endelig fått tid og mulighet til å få av den jævla medbringer'n..måtte kappes i mange biter for å få den av gitt. Bestille ny medbringer, og muligens dukker det opp et org s38 innsug som jeg får se om jeg får puttet nedi sånn litt etterhvert. Spent på hva detevt vil gjøre med effektkurve'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå