Lien Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Jeg kondolerer! Dette gir meg et lite støkk i grunn da bilen min går magert på fult trykk om dagen. *Gå ut for å skru ned igjen trykket* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Kjipe greier! Du kan jo bruke vinteren på å finne grunnen til havariet og forbedre litt her og der Kjørte du med belastning uten skikkelig tuning på motoren? Hadde du løst problemet med oljetrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Oljetrykket ble bedre da jeg fikk på litt tykkere olje.10w-60. Lambda meteret var i bruk,og viste at den fikk godt med bensin,noe også pluggene viste. Bilen ble ikke kjørt hardt på tidspunktet det skjedde heller.Vil tippe på rundt 2200,ca 80 km 5gir. Er vel heller ikke sannsynlig at det var tenningen sin skyld,siden denne står på 18 grader,og jeg kjørte uten ladetrykk.Er vel bare en feil som har oppstått over tid. Får prøve å titte på det til uka hvis jeg har tid og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Virker som du hadde grei kontroll på ting ja Merkelig det med gasspjeldet, fremmedlegme i innsuget kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Virker som du hadde grei kontroll på ting ja Merkelig det med gasspjeldet, fremmedlegme i innsuget kanskje? Rester av ventil,eller ventilsete.Fullt i spon i hele innsugs trakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Virker som du hadde grei kontroll på ting ja Merkelig det med gasspjeldet, fremmedlegme i innsuget kanskje? Rester av ventil,eller ventilsete.Fullt i spon i hele innsugs trakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Isj da, dette er jo litt kjedelig da. Og så rett før bimmerstreffet også a gitt.. Men men, sånn kan jo skje dessverre. Får håpe du får orden på doningen iløpet av vinteren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 kondolerer.. dette var virkelig en trist nyhet. hadde såå lyst til å se bilen i aksjon, men ser ut til å bli en stund til det.. så fort du finner utav hva som har skjedd inni der så må du skrive det her.. så vi andre kan også kanskje lære noe av det som har skjedd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 18, 2006 Forfatter Share Skrevet September 18, 2006 Da har jeg bare fått tatt noen kjappe bilder,dårlig kvalitet,men det er da bilder ihvertfall.Kommer fler når jeg får plukket opp og sett. plugg som har fått litt juling: Plugg og rester av det jeg tror er ventilsete: Og til slutt innsuget med noen olje og spon-rester. Hadde jeg hatt et litt bedre kamera,så hadde man også sett at det mangler en ventil i høyre innsugs kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvem vil komme å gi meg litt arbeidslyst? Bilen har stått over en måned nå uten å blitt rørt,og jeg har ikke lyst til å røre den for øyeblikket heller. Får vel prøve å samle litt mot og ta et par kvelder i garasjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ett tips: Kjøp deg noen nye deler som kan monteres, alltid gøy med nytt! Så kommer arbeidslysta etterhvert skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Når våren kjeme så kjeme nok arbeidslysten og... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Ett tips: Kjøp deg noen nye deler som kan monteres, alltid gøy med nytt! Så kommer arbeidslysta etterhvert skal du se Problemet er at jeg ikke vet hvor mye deler jeg trenger før jeg skrur opp og ser. Og til Hylland:til våren er det for sent å begynne,men,jeg begynner å få mer lyst til å gjøre noe nå om dagen,så vi får se.Burde vel prøve å få gjort mest mulig for jul hvis det skal bli noe til neste års sesong.Burde jo ha mappet bilen på en rullende landevei hos noen som har peiling og de rette måle instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Da har je fått tak i nye felger til bilen.Vet det er TSW,og tror de heter hockenheim! Syns de er fine til e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Se der ja! De felgene rigger veldig bra på E30 Fikk du ikke med senterkopper? Hvordan går det med arbeidslysta nå då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå