FTE Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 BMW syklene har aldri jeg hatt sansen for heller. Men Suzuki derimot, det er sykkel det. Selv har jeg hatt en 97mod. GSX-R 750 og to stk. 2001mod. GSX-R 1000, hvorav den ene var trimmet av Hestmann Motor, 159,8hk på bakhjul. Gikk godt den. Så ble den stjålet en måned etter kjøpet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 haha, herregud som den dro ifra på slutten der mot den gule sykkelen..gira opp 2 gir å lada trykket..aner meg at MC tiden min blir begrenset til neste sommer..sånn SKAL jeg ha. *skriveleif* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 BMW sin nye sykkel, K1200, er jo en teknisk værsting... Overlegen i uavhengige tester. Men utseende er en annen ting... Liker godt Yamaha's nye R1 derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 En kamerat av meg har en 2005 mod R1 som er tunet av Oddgeir Havnen. Lånte den sykkelen en uke i sommer, å fytti fy å den går . Han kameraten min har forresten bestillt 2006 mod R1 banesykkel. Så dette kan bli interresant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt 184,2Hk på bakhjulet ved 0,3 bars ladetrykk om jeg ikke husker feil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt 184,2Hk på bakhjulet ved 0,3 bars ladetrykk om jeg ikke husker feil!! Det var da ikke mye? Trodde det var godt OVER 200hk i denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt 184,2Hk på bakhjulet ved 0,3 bars ladetrykk om jeg ikke husker feil!! Det var da ikke mye? Trodde det var godt OVER 200hk i denne.. I følge turbo-bike.com vil den ha +300 hk ved 1.2 bar. Så kan vel stemme med 184.2 hk ved 0.3. Og når det først er snakk om andre sykler som R1 osv, hadde nok jeg tatt denne under istedet. Fy den er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt 184,2Hk på bakhjulet ved 0,3 bars ladetrykk om jeg ikke husker feil!! Det var da ikke mye? Trodde det var godt OVER 200hk i denne.. Vel, han hadde en knapp på instrumentpanelet som han kalte koseknappen sin Den økte ladetrykket til 0,8 bar. Men han hadde ikke papirer på annet enn 0,3 bar, så det var det tallet han ville gå ut ifra. Og om ikke 184,2Hk på bakhjulet (merk bakhjulet) er mye så vet ikke jeg. Du så vel selv på videoen hva den var god for! Jeg har sett det live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Jeg har for tiden denne Men drømmesykkelen nå for tiden, er nok denne YAMAHA R1 SP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Skal si du har god smak for MC Tåmi . Meget pen den R6'n din, og skulle ønske jeg hadde sånn Valentio Rossi hjelm jeg også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maestro Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Med fare for å bli skutt - ved siden av syklene har Honda har noen jævlig fete biler og! Noen gang kjørt en s2000? det har jeg - for en syk motor. Hva med RSX, Integra og Prelude? Helt råe biler som knuller det meste på veien - i tillegg er de jo lagd for å bli tunet/stylet - alt skrus frahverandre og byttes ut lettere enn lett - og for et hav av aftermarket deler! Det er en grunn til at Toyota kjøper alle patentene til Honda - for ved siden av BMW er Honda overlegne hva motorteknikk angår. Vtec-brøl forever! Bare synd jeg totalvraka mitt og tok til fornuft og kjøpte en tysker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Maestro, Joda... er en liten Hondafan selv jeg Både når det gjelder sykler og biler. Har jo hatt 3 stk CBR'er og 2 Accorder. Har prøvd S2000 engang. Grei bil det. Har og kjørt endel NSX. Det er kongebil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg har en 1000ccm motor fra en sånn motorsykkel som på filmen liggende i full "startbar" stand liggende faktisk!! Noen som har lyst til å montere turbo slik at jeg bare trenger å putte den inn i en cbr eller??? hehe SJUKT rått var det i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Når det gjelder bil så er det kun BMW . Men når vi snakker om MC, så er det YAMAHA som står mitt hjerte nærmest . hehe.. då e me einige.. Yamaha R6 / R1 e de finaste R-syklane evver.. ein yamaha R7 hadde vore noke og men DYRT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå