Gå til innhold

Honda(huff) Cbr med turbo!

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

BMW syklene har aldri jeg hatt sansen for heller. Men Suzuki derimot, det er sykkel det. Selv har jeg hatt en 97mod. GSX-R 750 og to stk. 2001mod. GSX-R 1000, hvorav den ene var trimmet av Hestmann Motor, 159,8hk på bakhjul. Gikk godt den. Så ble den stjålet en måned etter kjøpet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... :?

Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt :shock:

184,2Hk på bakhjulet ved 0,3 bars ladetrykk om jeg ikke husker feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... :?

Jeg "tror" jeg vet hvilken sykkel dette er. Kjørte en tur sammen med den i sommer. Det er ikke dagligdags å bli forbikjørt av en akselererende sykkel på bakhjulet når man selv ligger i 150km/t. Den gikk SYKT godt :shock:

Det var da ikke mye? :shock:

Trodde det var godt OVER 200hk i denne.. :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge turbo-bike.com vil den ha +300 hk ved 1.2 bar. Så kan vel stemme med 184.2 hk ved 0.3.

Og når det først er snakk om andre sykler som R1 osv, hadde nok jeg tatt denne under istedet. Fy den er rå! =P~

cbr1000rr_repsol_rhf_700p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han hadde en knapp på instrumentpanelet som han kalte koseknappen sin :) Den økte ladetrykket til 0,8 bar. Men han hadde ikke papirer på annet enn 0,3 bar, så det var det tallet han ville gå ut ifra. Og om ikke 184,2Hk på bakhjulet (merk bakhjulet) er mye så vet ikke jeg. Du så vel selv på videoen hva den var god for! Jeg har sett det live :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli skutt - ved siden av syklene har Honda har noen jævlig fete biler og! Noen gang kjørt en s2000? det har jeg - for en syk motor. Hva med RSX, Integra og Prelude? Helt råe biler som knuller det meste på veien - i tillegg er de jo lagd for å bli tunet/stylet - alt skrus frahverandre og byttes ut lettere enn lett - og for et hav av aftermarket deler! Det er en grunn til at Toyota kjøper alle patentene til Honda - for ved siden av BMW er Honda overlegne hva motorteknikk angår.

Vtec-brøl forever! Bare synd jeg totalvraka mitt og tok til fornuft og kjøpte en tysker.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...