Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ikke noe moro det nei... traff en hjullaster eller noe .. den så i alle fall ikke skadet ut... må gå ille når man treffer en stor metallklump i slike hastigheter,..

Skrevet

Kan nesten se ut som de enten har kjørt under den, eller under bakfra eller truffet skufla foran. Jeg må si at jeg misliker STERKT hvordan mange traktorer og hjullastere kjører med skufla/palleløfterne etc.. De har perfekt høyde for å treffe akkurat der de ikke skal treffe på en vanlig personbil..

Skrevet

En hjulaster må ha skuffa i lav høyde langs veien for å være mer stabil og kjøre,men det både er og ser ganske stygt.Du stiller med veldig dårlig odds mot sånne farkoster.

Skrevet

enig med deg gunnar .... sett noen traktorer som kjører med en stor spiss, forran i hode-høyde for min 5-serie ... ikke noe særlig å treffe på.

tragisk når det går ut over barn...

Skrevet

Dette er en ekstremt tragisk sak. Ikke bare for de 3 som ble rammet, men også for resten av familien og vennenne demmes.

Syns ikke at sånne ting bør postes inne på forumet.

Tenk litt på de pårørende. Tror ikke de ønsker å lese om dette på alle nettets sider..

Selv om det desverre ikke er til å unngå.

Skrevet
Kan nesten se ut som de enten har kjørt under den, eller under bakfra eller truffet skufla foran. Jeg må si at jeg misliker STERKT hvordan mange traktorer og hjullastere kjører med skufla/palleløfterne etc.. De har perfekt høyde for å treffe akkurat der de ikke skal treffe på en vanlig personbil..

Enig! Man har litn sjangs for å overleve et bilkrasj, men å treffe en skoffle eller no, er man dømt! #-o

Skrevet

Dette er vel det verste som kan skje et barn. Rett og slett tragisk. Umulig å forestille seg oppveksten for de nå, selv om de garantert får god oppfølging og har en familie som verner de godt.

Føler med de to som overlevde, og håper de overlever og kommer seg gjennom dette.

Skrevet

Stakkers folk! :(

Ser mange farlige stillinger av skuffer og gafler daglig. Har man traktor så heiser man den over personbilhøyde, en uskreven regel. Blinklys, som i 80% av tilfellene ikke virker på arbeidsmaskiner er rene dødsfeller.

Skrevet

syns faktisk ikke sånne kjøretøy skulle få kjørt på veien jeg. Hvis de skal steder så får de stå bak på en lastebil eller lignende. Tror ikke akkurat de har så veldig gode kjøre egenskaper.

Skrevet

Jeg tror faktisk skufflen skal være horisontal ved kjøring på vei for å unngå overkjøring, men det er litt lenge siden jeg lærte noe om dette så det kan hende jeg tar feil. Utrolig tragisk er det uansett... Tror sjåføren av hjullasteren er litt på slitern også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...