Gå til innhold

AC Schnitzer BMW 3 Serie Touring

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Er det meg det er noe galt med eller? Jeg har alltid en helt annen oppfatning av utseendet på bilene enn flertallet på forumene..hehe. Etter min mening var denne styling bortimot perfekt! Likte stylingen på den bilen med de blanke felgene, ikke den som hadde de svarte felgene.

Likte ikke E90 når den kom, men nå skiftet jeg mening. Var jo slik bilen skulle blitt levert fra fabrikk da! Kantete linjer, det er da BMW`ene blir fine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også M-pakke + AC Schnitzer best, både front, hekk og sideskjørt var bedre på den!

Da BMW CCN-turen var innom AC Schnitzer så vi faktisk takspoileren til E91 i halvferdig utførelse i leire:

E91_ACS.jpg

Den "garasjen" bilen stod i, hadde skilt med fotoforbud på døra, men det var ingen som sa noe når nesten alle fotograferte der inne.

På IAA hadde AC Schnitzer en E91, men den hadde original BMW takspoiler. De svarte Typ IV-felgene var visst også helt nye nå i høst når vi var innom der på omvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da BMW CCN-turen var innom AC Schnitzer så vi faktisk takspoileren til E91 i halvferdig utførelse i leire:

Aaaarh. Jeg ønsker meg sånn leire til jul! Noen som kan fikse? ;-)

Driver mye med modellbygging på skolen for tiden, men har ikke gjort det i leire enda. Den typen på bildet der er akkurat den samme som de bruker hos BMW. Vil ha vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...