John H Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hvor har du det fra at K&N består av papir?The unique design features multiple layers of oiled cotton fabric ..... Nei huska ikkje heilt, trur da va ifrå ein i haugesund så forhandla begge merkene..det var vertfall en forskjell på filterstoffet og dette filteret hadde begge stoffene iseg Ramair altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jo, hvordan var det..det er en adapterplate der og så går det over i Slange og så i filteret..kjøpte det som var til bilen, men det er ganske stort..dette filteret skal tydligvis inneholde begge stoffene som er i både KN og Green cotton filtrene..Både papir (KN) og Cotton (Green)..Tror det var slik Du får jo ikkje akkurat noe Gromlyd fra fireren da, men vertfall bedre enn orginalt.. Men skal sende deg et bilde imorgen eg ChrZZ Takker og bukker. Du hadde altså ikke navnet på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Jeg har King Dragon på min og er fornøyd med det. Har ikke prøvd KN på min enda, får se hva det blir til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå