Gå til innhold

Progressive dempere


Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde bilen hos en bekjent i dag som skulle bytte fjærer for meg. Men pga at det var slike dempere så fikk han ikke byttet de. Hadde ikke verktøyet til det.

MÅ jeg bytte fjærene hos en bmw forhandler? ser kronene fly dobbelt så fort avgårde da...

Noen tips?

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ringte tronrud i hønefoss og dem hadde jo ikke verktøy til dette heller. Og han pratet om en pris på 2400,- for kun å bytte fjærer foran :shock:

Begynner å se eneste utvei med å dra til drammen hos tronrud der da, eller så er det vel snart såpass dyrt at jeg kan kjøpe meg korte dempere for den prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er time bestilt hos Autozentrum Gardermoen. 3265,- for kun bytte av dempere foran. Synes det var stivt men når ingen andre kan gjøre det så må man jo bare. Ble enda dyrere å bytte dempere. 3526,- for 2 stk. bilstein dempere og da kommer all montering i tilegg.

Men da blir det ihvertfall senking neste uke 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Synes det ble utrolig utseende forskjell på bilen i det hele tatt. Ble meget fornøyd. Mulig den går litt opp når jeg setter på fjærene bak, men det er vel ikke mye. Og fjærene setter seg vel litt etter tiden og... Jepp, bare det kommer noe go' vær snart så skal jeg få tatt noen ordentlige bilder. :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...