Gå til innhold

snøen kommer igjen!

Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vært i london i ei uke jeg nå så slapp unna siste snøværet og snø brøytinga nå! london var en artig by! de som ikke har vært der kan jeg annbefale å ta en tur! såg så ekstremt mye tøffe biler! en 330ci e46 cab,745 og 535e60 var ett vanlig syn rundt hotellet vi bodde! utrolig artig tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dig_kam_363.jpg

Dette bilde er fra nyttårsaften. Noe særlig mer snø pleier det ikke å være her på solkysten :lol: .

Dig_kam_530.jpg

Dette er fra ikveld. Det er helt sykt mye snø her om dagen, og det er meldt snø helt frem til Søndag :shock: . Så jeg tipper at rekkverket på terrassen blir borte i snøen i løpet av helga :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt kaotisk nede på Frogner nu som det er så mye snø... ikke parker der medmindre man har en skikkelig Range Rover... vi med bakhjulstrekk har ingen sjangs... mange biler som taues bort pga snørydding disse dager.. sjekk at din bil ikke er i sonen som skal ryddes for snø.. da blir bilen tauet bort... til de som bor i oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten like ille her borte på landet også, det ser jo ut som snøen er noe nytt fenomen hver gang...lattelig å se folk som har sitti 25 år bak rattet se ut som småunger i sandkassa.

Avpassing av fart og vite hvordan bilen oppfører seg under en nødsituasjon er VIKTIG! Men hver gang jeg "tørr-trener" så blir jeg kalt en råkjører. Man kan undres.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her ute nærmer det seg 2meter. Jaggu mange år siden det var så mye snø. Nå er hele veggen på den ene siden av huset dekket med snø, og det vel snart 50cm på taket, igjen. Og ute sner det, så må vel frem med Honda freseren i morra også. Pokkers møkkavær. Skjønner ikke at dere som liker snø, liker det... Greit med litt, men ikke 2meter.

Nei, kommer sommer nuhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...