Gå til innhold

snøen kommer igjen!

Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå snakker vi snø i Lillestrøm også! Skulle ha eksamen i dag i Oslo, dvs at jeg måtte kjøre fra Lillestrøm til Økern... etter 1 time og 15 min på motorvegen hadde jeg ikke kommet halveis engang :shock:

Kø, kø og atter kø med brøytebiler i front, midt i rush'en :?

Måtte omorganisere eksamensstedet mitt, og det gikk heldigvis bra...

Hvordan det gikk på eksamen er en helt annen sak :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det slutt på det Gunnar,buhu ser snøen smelter her....arghhh

På Borre og i Horten var det helt borte, men det er fortsatt snø på Skoppum og oppover her vi bor.. ;) 0.6 grader viser måleren som henger inntil husveggen.. litt smeltevær, men tror tempen synker igjen nå. Ser ut for at de har meldt kaldere til helga igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okey.. Faren min som har bygd å drevet det skjønner du. Solgt det nå men..

Vært der før?

Lagt seg tjukt med snø her på skullerud også.. :)

Ja det har jeg faktisk, jeg var der mens det fortsatt var lov å røyke inne og da var det dødskule møbler der. Blir ikke snø før Søndag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kom jammen meg snøen igjen..

Er vel kommet 15 cm i dag, og det er kaos i Vestfold. Heldige som vi var skulle madammen på sprangstevne med hesten i dag, så hun måtte ut og kjøre med Sportagen som har ødelagt 4WD (kun RWD) og boggi-hestehenger på sommerdekk på snøføret, med hest baki. Det gikk i 15-20km/t.

Jeg dro bort litt senere, og da vi skulle hjem igjen hadde det snødd i noen timer, og herregud for en tur. Kom oss ikke opp fra der hallen lå. Kom vel 20 meter de to første gangen, og måtte ut med hesten igjen, rygge ned, ta fart og kjøre opp et par hundre meter. Inn med hesten igjen og prøve på ny, bom stille, samme røkla om igjen og litt lenger opp i bakken. Pokker til stress. Jeg kjørte bak etter jeg hadde kjørt opp bilen, og et par km borti veien lå bilene strødd. En Golf hadde kjørt av midt på en slette, og om ikke det var nok så lå det også en enorm traktor i grøfta på samme sletta, med plog foran og snøfres bak.. :shock:

Vi kom oss da nesten hjem, men det sa stopp på toppen av en bratt bakke nedi her, da ville bilen bare sidelengs. Rett før det gikk på skeiva i grøfta, så vi måtte ut med hest igjen, dama slengte seg på den og ridde hjem, mens jeg satte igjen pickupen og kjørte hestekonvoien hjem.

Menmen, det gikk da bra. Og madammen vant den største klassen helt suverent, med 21 sekunders margin til nestemann med 0 feil på en løype hun brukte 43 sekunder på.., så alt er jo bare flott. Bare å skrike ut om noen er ute etter en flott fullblods. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...