bmwdude_1 Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hvilke har dere mest tro på?? Orginalt luftfilter eller K-N Filter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 orginalt helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Med tanke på hva da? Ytelse? Lyd? Blir vel litt grommere lyd hvis du også har eff.anlegg/potte, men hva effekt angår er det vel ikke så mye.... Mange som sier den "puster" litt bedre da, og drar "litt bedre" på høye turtall.... Men klart, placebo effekten skal man ikke rakke ned på, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 grommere lyd? er det bråk du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hvis du er ute etter grom lyd så går du for Kn kon filter. hvis ikke så er orginalt best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 k&n insats filter er vell en kos ting litt gommere lyd men ganske orginal. og koster ikke noe mere en et nytt orginal filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hvis du er ute etter mere varm luft inn i motoren så er kon filter det beste.. K&N insats filter funkre bra det, men du får ikke lyden som man får med kon filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Hvis du er ute etter mere varm luft inn i motoren så er kon filter det beste.. K&N insats filter funkre bra det, men du får ikke lyden som man får med kon filter.. Varmeskjold er tingen. 2t med en litt kreativ hjerne og litt plåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 K&N og alle andre power filtre er bare effekt tap med en gang du ikke har varme skjold rundt, motoren drar bare inn masse varm luft som minsker effekten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 http://www.bsrab.se/products/n3*52/o22/ Denne er fin, ikke så dyr heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Jepp, den var fin!! Har prøvd konfilter fra K&N på min bil, og det fungerer ikke så lenge man ikke har varmeskjold slik at motoren får suge kald luft... Kjører nå med et K&N-innsatsfilter + en liten mod. gjort i grill/luftinntak. Dette fungerer fint, og bilen går merkbart bedre enn med det konfilteret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 merkbart bedre? hmmm må være fordi bilen din får inn den kalde lufta fra NORD. Jeg tenker også på å modde det orginale, da en slange til med luft tilførsel fra bak grillen et sted og lage hull i boksen og sette røret rett inn hvis du er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Du skifter fort til orginalt igjen når du får se hvordan olja ser ut ved ett oljeskift.Uansett hvor mye annonsene skryter av konfilter så drar de inn mer forurensning i motoren.Så det selv på min egen bil og mer effekt fikk jeg ikke ,heller motsatt.Brukte lengere tid på 0 til 120. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Jeg bruker K&N filter på min med en slange som jeg har lagt ned ved frontfangeren for å skyve all kald luft opp der.. Funker i hvertfall bra hos meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Jeg bruker K&N filter på min med en slange som jeg har lagt ned ved frontfangeren for å skyve all kald luft opp der.. Funker i hvertfall bra hos meg.. Hvor strekker du den slangen? Er jo litt knotete å komme til mellom der. Har du bare en vanlig slange eller et såkalt kaldluftsrør man får kjøpt på diverse butikker? Vurderer å gjøre det samme selv, pluss et varmeskjold, så er litt nyfiken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå