Helge Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hei... Hadde en e36 318i 1991 som jeg solgte for ikke lenge siden. Helt grei bil bortsett fra motoren. Ventiltikking osv... Så nå har jeg falt for en mazda 929 for å ha igjennom vinteren, helt til jeg finner noe kurant til våren.. Har veldig lyst på e36 igjen, men vet igrunn lite om disse bilene. Har lyst på 320i, helst i en av de siste årgangene av e36. Må bare ha 6èrn! Er dette en bil å satse på? Er disse bilene plaget med mye feil og mangler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Har hatt en 318i 95 mod et år nå, har aldri vært plaget med noen ting. men har hørt at de kan ruste noe. TOPP bil. Blir å kjøpe bmw nestegang også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hadde en 92' mod 320 som eg var kjempefornøyd med, angrer på at eg solgte den..gikk til en ungdom som akkurat hadde fått lappen og 2 uker senere var den kondemnert Hadde ingen problemer med den, utenom at eg måtte skifte vannpumpa, men den er vel litt svak på disse modellene..løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 kjører 93 mod 320 på 3 året nå og er storfornøyd. aldri hatt noen store problemer av noe slag. min har begynnt og ruste litt på skjermbuer og sånn, men det er lite og en smal sak og pusse ned. god bil!! ps. kjøp coupe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Hei... Hadde en e36 318i 1991 som jeg solgte for ikke lenge siden. Helt grei bil bortsett fra motoren. Ventiltikking osv... Så nå har jeg falt for en mazda 929 for å ha igjennom vinteren, helt til jeg finner noe kurant til våren.. Har veldig lyst på e36 igjen, men vet igrunn lite om disse bilene. Har lyst på 320i, helst i en av de siste årgangene av e36. Må bare ha 6èrn! Er dette en bil å satse på? Er disse bilene plaget med mye feil og mangler osv? Hvis pengene og lysten er tilstede... kjøp en E36 323i fra og med 1996...den er den "beste" E36 du kan kjøpe. M52B25 motoren er absolut en av BMW´s mest vellykkede kompromiser og den generelle kvaliteten er meget bra de siste 2-3 produksjonsårene for hhv. sedan og touring... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå