Gå til innhold

Noen som har peiling på e36?

Helge
 Share

Anbefalte innlegg

Hei... Hadde en e36 318i 1991 som jeg solgte for ikke lenge siden. Helt grei bil bortsett fra motoren. Ventiltikking osv... Så nå har jeg falt for en mazda 929 for å ha igjennom vinteren, helt til jeg finner noe kurant til våren..

Har veldig lyst på e36 igjen, men vet igrunn lite om disse bilene. Har lyst på 320i, helst i en av de siste årgangene av e36. Må bare ha 6èrn! :)

Er dette en bil å satse på? Er disse bilene plaget med mye feil og mangler osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en 92' mod 320 som eg var kjempefornøyd med, angrer på at eg solgte den..gikk til en ungdom som akkurat hadde fått lappen og 2 uker senere var den kondemnert :cry:

Hadde ingen problemer med den, utenom at eg måtte skifte vannpumpa, men den er vel litt svak på disse modellene..løp og kjøp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Hadde en e36 318i 1991 som jeg solgte for ikke lenge siden. Helt grei bil bortsett fra motoren. Ventiltikking osv... Så nå har jeg falt for en mazda 929 for å ha igjennom vinteren, helt til jeg finner noe kurant til våren..

Har veldig lyst på e36 igjen, men vet igrunn lite om disse bilene. Har lyst på 320i, helst i en av de siste årgangene av e36. Må bare ha 6èrn! :)

Er dette en bil å satse på? Er disse bilene plaget med mye feil og mangler osv?

Hvis pengene og lysten er tilstede... kjøp en E36 323i fra og med 1996...den er den "beste" E36 du kan kjøpe. M52B25 motoren er absolut en av BMW´s mest vellykkede kompromiser og den generelle kvaliteten er meget bra de siste 2-3 produksjonsårene for hhv. sedan og touring... :wink:

http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...