Patrick B Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Huff jeg savner 18" erne men komfort ble det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 du skulle jo hatt før og etter bilder da,, det er jo litt kjekt med mindre jul da! bilen blir jo mere komfortabel og sprekere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 JA skulle kanskje tatt før jeg tok dem av, men her er fra i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 du har hvertfall skikkelig felg da, og ikke sorte stålfelger med kapsler, slik jeg har... uff og uff så evig stygt det er..mitt nyttårs-forsett for 2006 blir og skaffe alu-vinterfelger! Noen som har noen forslag? Sjekk ut galleriet mitt og se bilen med sommer-felgene, E46 Replica ///M-felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Kapsler som duger! Alu-felger er for pyser!! Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Her er vinterfelgene mine (bilde tatt når de var sommerfelger): 195/65-15 Her er sommerfelgene: 235/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Kapsler som duger! Alu-felger er for pyser!! Fin bil forresten Nei nei nei! Det skal selvsagt være alufelger på vinterhjulene og helst av et sjefs merke, f.eks AC Schnitzer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 1500 innlegg jo Frode Men ja.. alufelger hadde virkelig vært noe. Bilen min ser så ufattelig kjip ut nå, 195/65/15 stål med kapsler og ingen lepper på foran. Bilen din ser jo faktisk tøffere ut med vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 vinterfelger er kos uten dem hadde man ikke satt like stor pris på sommerfelgene? den følelsen når man setter dem på å bilen reiser seg stolt igjen etter en kald vinter.. på samme måte som at julemat er godt en gang i året! (dekker ikke alle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Fin bil, men syns den ser litt høy ut framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 De org. felgene til coupèen er ikke så verst synes jeg. Dessverre er ikke sedanfelgene (de du har) like pene selv om de har nesten samme designet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå