Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... :) Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da...

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Heisann hva skal du ha for servostyringen ??

Holder på med et driftingprosjekt og trenger komplett servo

:D:D

Morten

Er det ikke diggere å drifte uten servo? Bedre selvoppretting etc.?

Skrevet
Heisann hva skal du ha for servostyringen ??

Holder på med et driftingprosjekt og trenger komplett servo

:D:D

Morten

Er det ikke diggere å drifte uten servo? Bedre selvoppretting etc.?

er tilhenger av å ha servo for rask ratting blir litt ivrig og sliter med sene bettnelse og da er det deilig :)

Skrevet
Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... :) Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da...

hva er du int i å gi for dem?

tenkte meg rundt 2000 for komplett servo, med alt du trenger.

Skrevet

er ikke sperre nei. det var en som var int i bakstillinga, jeg skal ta kontakt med han igjen, å høre om han fremdeles int, ellers kan du få kjøpe den! bud itilfelle?

• 4 weeks later...
Skrevet

sorry, for treig respons. Jeg har ikke håndbrekkwirene. Traversen har jeg brukt selv, men lenkearmene komplett med bremser har jeg framdeles. har snakket med en som var int. i å kjøpe det, så jeg må høre med han først, jeg tar kontakt me deg hvis det blir aktuelt.

• 3 weeks later...
Skrevet
hold av den motoren,må skjekke kroner på mandag.

ka e får me til den prisen da?

da får du med alt du trenger til å starte den, uten lmm.

Dogfather: Du kan alltids få den til å passe, men det blir vell litt feil å montere en 86 mod motor i en 91 modell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...