Gå til innhold

325 delebil!

Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... :) Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... :) Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da...

hva er du int i å gi for dem?

tenkte meg rundt 2000 for komplett servo, med alt du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

sorry, for treig respons. Jeg har ikke håndbrekkwirene. Traversen har jeg brukt selv, men lenkearmene komplett med bremser har jeg framdeles. har snakket med en som var int. i å kjøpe det, så jeg må høre med han først, jeg tar kontakt me deg hvis det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hold av den motoren,må skjekke kroner på mandag.

ka e får me til den prisen da?

da får du med alt du trenger til å starte den, uten lmm.

Dogfather: Du kan alltids få den til å passe, men det blir vell litt feil å montere en 86 mod motor i en 91 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...