2RE_Racing Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann hva skal du ha for servostyringen ?? Holder på med et driftingprosjekt og trenger komplett servo Morten Er det ikke diggere å drifte uten servo? Bedre selvoppretting etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bred sladdaren Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann hva skal du ha for servostyringen ?? Holder på med et driftingprosjekt og trenger komplett servo Morten Er det ikke diggere å drifte uten servo? Bedre selvoppretting etc.? er tilhenger av å ha servo for rask ratting blir litt ivrig og sliter med sene bettnelse og da er det deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann. Jeg trenger begge skiltlysene pluss begge lysene i taket i kupeen, hvis de er i ok stand og ikke lakket i en crazy farge (forsøk på å lage budsjett-horelys, som forrige eier gjorde med mine). Trenger også lyset i koffertlokket, da det ble avglemt av lakkverkstedet... Hvis du ikke skal ha så masse penger for det da... hva er du int i å gi for dem? tenkte meg rundt 2000 for komplett servo, med alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg er keen på hele bakstillinga di.. hva skal du eventuelt ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 er det sperre på bakakslinga di?? isåfall er jeg interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 er ikke sperre nei. det var en som var int i bakstillinga, jeg skal ta kontakt med han igjen, å høre om han fremdeles int, ellers kan du få kjøpe den! bud itilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Er interessert i håndbrekkwire til begge sider. vil du selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 har du solgt bakstillinga eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 sorry, for treig respons. Jeg har ikke håndbrekkwirene. Traversen har jeg brukt selv, men lenkearmene komplett med bremser har jeg framdeles. har snakket med en som var int. i å kjøpe det, så jeg må høre med han først, jeg tar kontakt me deg hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex25 Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 ka du skal ha for motoren med alt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 4-5ooo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex25 Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hold av den motoren,må skjekke kroner på mandag. ka e får me til den prisen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogfather Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 kan denne motoren passe inn i en vanlig BMW E36 318i SEDAN 91 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 hold av den motoren,må skjekke kroner på mandag.ka e får me til den prisen da? da får du med alt du trenger til å starte den, uten lmm. Dogfather: Du kan alltids få den til å passe, men det blir vell litt feil å montere en 86 mod motor i en 91 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå