haakon Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 kjøpte bil samtidig som en kompis. han kjøpte en 97 volvo v40 og jeg en 92/93 bmw tds. Bilene har like mange km,har samme hk og er i samme stand. volvon kosta 15000mer. Jeg vil påstå at bimmern har mer av kvalitetsfølelse,komfort,kjøreegenskaper,sjel,utseende og ikke minst motor. Noen som er uenig? Er disse volvoene så sabla raske??! Husker fatterns orange 360 med gru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 sorry! skulle seffern lagt denne på tulletråd.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Det er vel 136hk i Volvo`s 2.0 og 143hk i Beemern! Så litt forskjell er det jo! Men det er vel bensin motor i Volvoen så det er mulig den er litt raskere i aksen og på toppfart muligens..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Volvo S40/V40 er helt grusom og mest av alt en Mitsubishi...plastikkvaliteten på dashboardet er f.eks under enhver kritikk...det passer best i en traktor. Motoren er absolut heller ikke en Volvo motor...den mangler moment og har ikke den tradisjonelle "bløte" Volvo gangkulturen. Jeg mener at de eneste Volvo S40/V40 modellene som er noe å samle på er 2.0 T (165 HK) og 2.0 T4 (200 HK)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 S40/V40 er generelt sett skikkelig billige plastikkbiler. Jeg synes faktisk de er pene, men kvalitetsfølelsen er lav. Det er som å kjøre en Corolla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 jeg kjørte en slik volvo v40 som skolebil den første tiden, helt grusom å kjøre, fæl på alle måter. alt var bare mongo med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 S40/V40 er generelt sett skikkelig billige plastikkbiler. Jeg synes faktisk de er pene, men kvalitetsfølelsen er lav. Det er som å kjøre en Corolla. WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Volvo S40/V40 er helt grusom og mest av alt en Mitsubishi...plastikkvaliteten på dashboardet er f.eks under enhver kritikk...det passer best i en traktor. ....Ja??...nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 jeg kjørte en slik volvo v40 som skolebil den første tiden, helt grusom å kjøre, fæl på alle måter. alt var bare mongo med den.. Godt å høre. Begynnte å tvile litt på valg av bil her.Tar fem min i skammekroken for å rense bort slike tanker.. Trenger egentlig bare å starte opp bilen for å huske hvorfor det var kjærlighet ved første blikk.. Og nå som jeg har lært å overse svartrøyken bak meg så nyter jeg hver forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Volvo vil altid ende på sisteplass i min verden. Ville heller dyttet en BMW en kjørt en Volvo. Tverrstilt Båtmotor i en SUV? (XC 90 V8) Trenger man si mer en at Volvo er inkompetent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Volvo vil altid ende på sisteplass i min verden. Ville heller dyttet en BMW en kjørt en Volvo. Tverrstilt Båtmotor i en SUV? (XC 90 V8) Trenger man si mer en at Volvo er inkompetent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 da har han sittet på en tur til sverige og det ble nok en forbikjøring mer enn nødvendig.. han uttalte ihvertfall etterpå at han savna sånnt trøkk i volvon og at det nå var å oppgradere til v40 T4. bakhjulstrekk var han ikke trygg på så det ble ikke bmw denne gang heller. (mulig mine gammle dekk som slapp litt i en forbikjøring som ga litt grøssninger) uansett så er konklusjonen at en god forbikjøring med tds er bedre enn en med en 2liters V40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå