ovex Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Klart Porschen var best! Den er i ein anna liga anten det er populert eller ikkje. ....men no er og blir eg ein Porsche mann. Om eg vill ha ein M6 om anledningen dukka opp....KLART. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 angivelig pga keramiske bremser. Relativt tvilsomt... Keramiske bremser er dårligere enn vanlige stålbremser i starten frem til stålet blir varmt og da er keramisk best (Hvertfall de artikkelene jeg har kommet over har kommet frem til det) og the stig tar jo bilene bare 1 runde;) Rkker ikke bli så veldig varmt på 1 runde... Innse det, Porsche er best (Ta det med ro, BMW har en KLAR og sikker 2plass i mitt hjerte ) "The Stig" kjører flere runder for så å bruke bestetid. Du tror vel ikke at de tar en ordentlig rivstart på kald motor håper jeg? Seff tror jeg ikke det, men han står der sikkert litt før de starter, de kjører jo sikkert ikke runde på runde på runde, også stopper og starter igjen med en gang Forresten, hvem er The Stig? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 ...trur faktisk at The Stig er ein vel bevart hemelgheit og han har vore minst 2 personar. Den eine skal vere ein prof som er under kontrakt med sponsor og kunne på denne måten ikkje bidra komers med BBC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 angivelig pga keramiske bremser. Relativt tvilsomt... Keramiske bremser er dårligere enn vanlige stålbremser i starten frem til stålet blir varmt og da er keramisk best (Hvertfall de artikkelene jeg har kommet over har kommet frem til det) og the stig tar jo bilene bare 1 runde;) Rkker ikke bli så veldig varmt på 1 runde... Innse det, Porsche er best (Ta det med ro, BMW har en KLAR og sikker 2plass i mitt hjerte ) The Stig kjører maaange ganger rundt banen for og bli vant til bilen. De viser kun den beste runden på TV. Så bremesene blir nok gode og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2005 jojo. men denne gangen kjørte de ikke rundt en bane.... OT : Jeg skal prøve en SMG-kasse i en BMW (6-serien) til våren når det blir litt varmere ute... er det noen som vet om det er stor forskjell på SMG-kassen i en 630i og en M6 ? Ville det blitt en stor skuffelse å Gå fra en M6 til en 630 ( med tanke på gearkassen, IKKE motor og andre ting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Videoen av testen på Top Gear: http://www.racingflix.com/getvideo.asp?v=1356 Husk høyreklikk på "download video" og lagre som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Synd jeg ikke er litt mer data-kyndig,så kunne dere fått sett film av min e30 med m5(som gikk i nødmodus) kjøre forbi en eller annen 97`porsche(maken til den som er i begynelsen av gone in 60 seconds).Han skulle foresten selge den turbo bobla for 750k denne helgen,og da er det vel surt å bli frakjørt av en e30 til 50k.Gatebil våler 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 tja .. er vel knappe 300 hk mens din bil har 340 ? i 3,8 litern ? ikke så rart du eier han litt da... Ta bilen på en bane tror jeg du blir frakjørt ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Dette var jo på vålerbana da.3,6 er det jeg har,uten den hastighets giveren,så den yter vel 260-270 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Uansett en veldig kraftig motor.. er vel kanskje også lettere en Porschen ... hva vet jeg ..heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Vet at vekt på min da var 1320kg med full tank uten fører.Regner vel kanskje med at turbo bobla veier 14-1500kg kanskje.Men uansett,så er det gøy å ha på film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå