R Andersen Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 denne var fin! http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01460.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 hvis noen hiver den etter meg så ville jeg vel kanskje brukt den som vinterbil eller no... neida, RÅTT! rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Dette var eit vakkert eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 den var drit fin, litt finere eksemplar enn e30en jeg hadde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Du kan jo ikke si at den va fin... FOR DEN VAR JO SWEET! Altid likt E30 og er det en E30 jeg svært jære ville ha hatt er det den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 :whoa: Nydeleg bil..!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Snadder fra den gangen Alpina konstruerte skikkelige sportsorienterte biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Tar en slik eg kunne fått under juletreet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Sett den før, utrolig rå! Men det er vel ikke biturbo originalt? Ble vel kun levert som B6s 3.5 ? Prøvd å finne ut men hakke funnet ut noe, er vel kun B10 (E34) som ble levert med biturbo? En annen meget rå Alpina M3 =) ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Sett den før, utrolig rå! Men det er vel ikke biturbo originalt? Ble vel kun levert som B6s 3.5 ? Prøvd å finne ut men hakke funnet ut noe, er vel kun B10 (E34) som ble levert med biturbo? Står da at det er fra en E-34, og så vidt eg vet har E-34 B10 biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Snadder fra den gangen Alpina konstruerte skikkelige sportsorienterte biler... Slik som bare E30 M3'n å. Må vel være råeste sportsbilen som BMW noen gang har laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Står da at det er fra en E-34,og så vidt eg vet har E-34 B10 biturbo Hehe beklager, har aldri hatt tysk så gadd ikke prøve å tyde en gang =) Men da skjønner jeg! Rå bil! 360 hester da Slik som bare E30 M3'n å. Må vel være råeste sportsbilen som BMW noen gang har laget.. Yes indeed, no doubt about it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 horra ... en fin E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 vil ha!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Fytti BIKKJA så kul den var.... Hadde gjort masse for ein slik ein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå