g4ndersen Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Hvorfor kommer det bestandig frem "Rücklicht defekt" og "Abblendlicht defekt" på Check-kontrollen når jeg starter? Lysene fungerer helt fint men det kommer likevel fram at det ikke fungerer. Er det noe galt med selve Check-kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Rücklicht defekt stod på min gamle 325 coupe å selv om alt var i skjønneste orden.. brydde meg aldri med det egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 dra innom din lokale bmw forhandler å se om det blir borte etter en resetting av systemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg har hatt samme på min bil på kjørelyset bak. Da har det vært lys i pæra, men den har som regel gått etter noe uker. Jeg var så lei av å måtte bytte pære etter bare ett par måneder, så jeg prøvde Biltema sine longlife pærer, har ikke byttet på 4 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Lurte bare på en ting, du har ikke tilhenger feste da? Med ett ledningssett som ikke er designet for bil med checkcontrol? Jeg har det, så når jeg har tilkoblet tilhenger så kommer denne filen opp, kan jo være du har overslag i kontakten til tilhenger ledningene eller koblingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 "Rücklicht defekt" begynte å lyse på min når jeg bytta til lexus lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 "Rücklicht defekt" begynte å lyse på min når jeg bytta til lexus lykter. ahh..sikkert derfor det lyste til meg å da når det ble montert LED-lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Hvorfor virker ikke check-kontroll på min kjørecomputer? hmm.. Det lyser bare masse sånna firkanter når jeg trykker på check Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Prøv å null ut cc modulen på et bmw verksted. jeg hadde samme problem på min. trodde først at computeren var ødelagt, men de nulla den ut på bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 "Rücklicht defekt" begynte å lyse på min når jeg bytta til lexus lykter. Enda en god grunn til å ikke montere de...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 min er også sånn "Rücklicht defekt" men det er lys i begge lysa når jeg setter den i reverse, men det er litt forsinkelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor virker ikke check-kontroll på min kjørecomputer? hmm.. Det lyser bare masse sånna firkanter når jeg trykker på check Samme her, spurte litt på bimmerforums. De mente at dette indikerte på at bilen ikke har check kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor virker ikke check-kontroll på min kjørecomputer? hmm.. Det lyser bare masse sånna firkanter når jeg trykker på check Har samme problem på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvorfor virker ikke check-kontroll på min kjørecomputer? hmm.. Det lyser bare masse sånna firkanter når jeg trykker på check Samme her, spurte litt på bimmerforums. De mente at dette indikerte på at bilen ikke har check kontroll. Er mange måter å finne ut om bilen ikke har det på da.. en av de enkleste er f.eks å sjekke delenr på baklyktene mot ETK å se om de har cc eller ikke. Å se etter cc modulen er en annen mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grommern Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 når jeg trykker på checkknappen min, lyser det masse firkanter og så plutselig slokker den... er det noen som utdype ganske detaljert med enkle ord hvordan man kan finne ut om man har check-kontrollen? er ikke skikkelig inni detta ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå