Håvard ///M3 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Det virker jo som et stort problem.. samtidig som at du vet hva som må gjøres Uansett så blir det nok en morro overgang opp til 325:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Det virker jo som et stort problem.. samtidig som at du vet hva som må gjøres jeg veit ikke alt som må gjøres nei,da jeg aldri har gjort det før,men det er en del arbeid for å spare veldig lite,samtidig som det er ingen som ønsker en 325 som ikke er godkjent.derfor vil han få problem med å selge den eller problem med biltilsynet nå er det jo ikke meningen å svartmale det her da,for selve jobben med å sette i motor/drivverk er jo ikke all verden om han får ting komplett. Uansett så blir det nok en morro overgang opp til 325:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 eeh... blei litt feil det der håvard,men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Da har man flaks og treffer på rett personal hos biltilsynet, eller så har man vært i Tyskland på TÜV/Dekra og godkjent den der! Da MÅ biltilsynet godkjenne den. De MÅ ikke det, men pleier i de aller fleste tilfeller godta TüV. Hadde nettopp et tilfelle på jobb faktisk der de IKKE godtok TüV-papirene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 eeh... blei litt feil det der håvard,men men Eh..ja noe ble litt feil der.. er ikke sikker på hva jeg mente.. Men uansett er en slik ombygging omtrent like teknisk vanskelig som å bygge et kinder egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå