Gå til innhold

BMW i Rallycross

bunny
 Share

Anbefalte innlegg

Moro!

320i/323i/325i?

Forresten så er det kun masse småbilder som viser her hos meg, og de er ikke klikkbare. Skal de være det? Ser jo at det finnes store versjoner av bildene. Rart at de ikke er linket opp mot de små bildene bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å se at noen andre fra Haugesund er her inne på forumet :) Ja jeg husker også den bilen på løp i Vikedal. Bikk bra og hang bra på banen. Kunne sikkert ha hevdet seg fremdeles den, men 2,5 liter i klassen over 2,4 hvor du kjører i lag med biler som har 2,9 liters volvomotorer gjør at du stiller litt svakere? Hvor befinner bilen seg nå? Skulle ikke han som kjøpte den kjøre løp med den da? Skulle ha bare ha byttet til en 2,3 blokk og kjørt klassen under 2,4, da hadde bilen stilt sterkere... :lol:

Husker du tekniske specs på bilen fra understell til motor?

Prøve meg med Asconaen til Audun eg med volvomotor oppi i minste klassen til neste år. Då vett du kanskje kem eg e.. Blir sikkert bannlyst på dette forumet når eg seie det men....hehe. BMW e BEST!---men bare på vanlig vei... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet hvem du er ja. Joda, Øivind hevda sg nok bedre med volvoen årene etter, men bmw-en var mye bedre å kjøre sier han. Vet ikke hvor bilen er nå, den er nok solgt videre noen ganger visstnok. Jeg husker ikke så mange detaljer, men kan ta en telefon til Øivind i kveld å gjenoppfriske minnet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Okey, har sjåføren her nå...hehe.. Understellet var et originalt 325 understell med 75%sperr.

Motor var en 2,5 med porta/planet/preparert topp. Tipper ca opp mot 250 hk uten at det er målt. Ellers var det kun kort styring , og vektreduksjon.

Uansett, bilen var meget konkurransedyktig, gikk bra, hang godt.

Problemet var at motoren kun holdt 2 løp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se å få tatt meg en tur til Vikedal igjen snart. De første årene det var løp der inne var jeg og gamlingen somregel alltid til stede. Var nummeret før han kjøpte seg bilcrossbil en gang men han fant visst ut at han var for gammel. :lol:

Denne MR2en, er det den som er i ferd med å få seg en Peugeot motor?

Ligner på en de holder på å skrur på der jeg jobber.

div_023_2003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...