bunny Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Tenkte bare jeg ville dele minnene etter Bmw-en vi kjørte i 2002 sesongen. Ligger en del bilder ute på nettsiden. http://www.tl-motorsport.no/bilder_2002.asp Det var gobilen det, skulle aldri solgt den....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Moro! 320i/323i/325i? Forresten så er det kun masse småbilder som viser her hos meg, og de er ikke klikkbare. Skal de være det? Ser jo at det finnes store versjoner av bildene. Rart at de ikke er linket opp mot de små bildene bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Skal høre med han som er webmaster, det har alltid funket tidligere.. 2,5 liter som ble kjørt i store nasjonal, dvs over 2,4 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Hehe, godt å se at noen andre fra Haugesund er her inne på forumet Ja jeg husker også den bilen på løp i Vikedal. Bikk bra og hang bra på banen. Kunne sikkert ha hevdet seg fremdeles den, men 2,5 liter i klassen over 2,4 hvor du kjører i lag med biler som har 2,9 liters volvomotorer gjør at du stiller litt svakere? Hvor befinner bilen seg nå? Skulle ikke han som kjøpte den kjøre løp med den da? Skulle ha bare ha byttet til en 2,3 blokk og kjørt klassen under 2,4, da hadde bilen stilt sterkere... Husker du tekniske specs på bilen fra understell til motor? Prøve meg med Asconaen til Audun eg med volvomotor oppi i minste klassen til neste år. Då vett du kanskje kem eg e.. Blir sikkert bannlyst på dette forumet når eg seie det men....hehe. BMW e BEST!---men bare på vanlig vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hehe, jeg vet hvem du er ja. Joda, Øivind hevda sg nok bedre med volvoen årene etter, men bmw-en var mye bedre å kjøre sier han. Vet ikke hvor bilen er nå, den er nok solgt videre noen ganger visstnok. Jeg husker ikke så mange detaljer, men kan ta en telefon til Øivind i kveld å gjenoppfriske minnet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Jaia, denne karen. Får håpa at Bmwèn min kommer til å fungere like bra som deres, hadde vært kjekt d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Gunnar: Det er nå mulig å trykke på bildene for å forstørre dem igjen. Funker i alle fall hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Og hvis dere ser et motorrom på en blå e36 på høyresiden på siden til denne linken, så ja, det er en m5 motor som er nedi der http://www.tl-motorsport.no/bilder_24_05_2003-1.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Okey, har sjåføren her nå...hehe.. Understellet var et originalt 325 understell med 75%sperr. Motor var en 2,5 med porta/planet/preparert topp. Tipper ca opp mot 250 hk uten at det er målt. Ellers var det kun kort styring , og vektreduksjon. Uansett, bilen var meget konkurransedyktig, gikk bra, hang godt. Problemet var at motoren kun holdt 2 løp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Morsom bil! Men bare en ting: "VOLVO MASKIN SERVICE" i bakruta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe.. Volvo Maskin Service har faktisk bare med anleggsmaskiner å gjøre... hadde BMW hatt tilsvarende hadde han garantert jobbet for dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg må se å få tatt meg en tur til Vikedal igjen snart. De første årene det var løp der inne var jeg og gamlingen somregel alltid til stede. Var nummeret før han kjøpte seg bilcrossbil en gang men han fant visst ut at han var for gammel. Denne MR2en, er det den som er i ferd med å få seg en Peugeot motor? Ligner på en de holder på å skrur på der jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå