Maxxsonics Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 likte absolutt ikke felgene.. og d max power merket, nei, ta vekk d også du!!
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 Drit fin bil, men hadde felgene vært liksom litt mindere hadde de vært helt råe..20" det der eller? Det er nok bare 18" her ser man litt av effekten med felger uten kant...den ser MYE større ut...veldig mange som har spurt meg om det er 20" som sitter på den... max power merket Ble kun brukt under reklame jobben....er på lik linje som med andre merker vi setter på bilen(e) kun er fordi sponsorer krever det....ikke noe dekal trim autoart InnleggSkrevet: Man Des 05, 2005 18:50 Tittel: bilen var kul den Cool AUTOART Har talt Headbang Takker så mye forde...ser det kommer mye fett fra deres side og for tiden...og sender deg nok en mail iløpet av ikke all verden tid nå..
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 jeg får virklg ikke til det Quote greiene ser jeg men.. En annen oppfordring til alle som elsker felger med kant og er litt orginal politi...hvorfor ble kant felger først produsert? og er det ikke da litt "jalla" på lik linje med styling sette det på bilen når du får felger med rikitg offset uten kant til bilen?
Schnellfahren Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Ble litt "overkill" for min del.... Syntes ikke E-36 skal ha mer styling enn fks Hagenisse sin ISbil... Og det er så vidt jeg vet ikke noe særlig utover M-tech...
SanMiguel Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 for min del syns jeg ikke denna bilen er no spesiell i det hele tatt! skjønner ikke at den skal diskuteres så veldig
Steffan C Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 bilen var kul den AUTOART Har talt Enig, etterhvert som jeg har sett bildene flere ganger, så syns jeg faktisk felgene ikke er så ille på den bilen .Men det beste av alt, er at du ikke har Lexus baklykter .
Gunnar Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 Ble litt "overkill" for min del.... Syntes ikke E-36 skal ha mer styling enn fks Hagenisse sin ISbil... Og det er så vidt jeg vet ikke noe særlig utover M-tech... Der tar du skammelig feil. Han er bit av rånefjortissbasillen, og har satt på M3-leppe, splittere under der igjen, angel eyes, LED-baklykter, mm..
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Skrevet Desember 6, 2005 hva heter fargen? Er monteraul (sikker skrevet feil) blå...."erstattern" for mauritzius(sikkert skrevet feil igjen) blå.... Desverre slutta Bmw å produsere dem med mauritzius i 94 eller noe så kom den tilbake i 98? den fargen jeg hadde mest lyst på men det fikk jeg ikke.. Kan sikkert være +-1 år på årene jeg sa her.....
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Skrevet Desember 17, 2005 Hvilken bak fanger har du? Rieger sin.....
ingard Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 Jævli pen bil du har Og synes ikke du skal putte på noe vinge, det er bare teit. Og felgene er ikke såå fæle. Skiller seg i hvert fall ut
SteffenM2 Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 Åå! er det ikke "mer" en 18.. Jamen da hjelper det jo fært.. tror nok den der lurer enn litt på bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå