Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Drit fin bil, men hadde felgene vært liksom litt mindere hadde de vært helt råe..

20" det der eller?

Det er nok bare 18" her ser man litt av effekten med felger uten kant...den ser MYE større ut...veldig mange som har spurt meg om det er 20" som sitter på den...

max power merket

Ble kun brukt under reklame jobben....er på lik linje som med andre merker vi setter på bilen(e) kun er fordi sponsorer krever det....ikke noe dekal trim

autoart

InnleggSkrevet: Man Des 05, 2005 18:50 Tittel:

bilen var kul den Cool

AUTOART Har talt Headbang

Takker så mye forde...ser det kommer mye fett fra deres side og for tiden...og sender deg nok en mail iløpet av ikke all verden tid nå..:)

Skrevet

jeg får virklg ikke til det Quote greiene ser jeg men..:(

En annen oppfordring til alle som elsker felger med kant og er litt orginal politi...hvorfor ble kant felger først produsert?

og er det ikke da litt "jalla" på lik linje med styling sette det på bilen når du får felger med rikitg offset uten kant til bilen?

Skrevet
bilen var kul den 8)

AUTOART Har talt :headbang:

Enig, etterhvert som jeg har sett bildene flere ganger, så syns jeg faktisk felgene ikke er så ille på den bilen :P .

Men det beste av alt, er at du ikke har Lexus baklykter :lol: .

Skrevet
Ble litt "overkill" for min del.... Syntes ikke E-36 skal ha mer styling enn fks Hagenisse sin ISbil... Og det er så vidt jeg vet ikke noe særlig utover M-tech... :wink:

Der tar du skammelig feil. Han er bit av rånefjortissbasillen, og har satt på M3-leppe, splittere under der igjen, angel eyes, LED-baklykter, mm.. :shock::lol:

Skrevet
hva heter fargen?

Er monteraul (sikker skrevet feil) blå...."erstattern" for mauritzius(sikkert skrevet feil igjen) blå....

Desverre slutta Bmw å produsere dem med mauritzius i 94 eller noe så kom den tilbake i 98? den fargen jeg hadde mest lyst på men det fikk jeg ikke..:(

Kan sikkert være +-1 år på årene jeg sa her.....

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...