ingard Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Noen som vet om noen rimeligere beltepolster enn disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/5835.jpg? I tilegg har gs kun en type av disse og koster 749,-. Helst noen jeg kan kjøpe over nettet. Skal inn i min nyanskaffede e36 -94 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 harry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 De jeg har, har jeg nappet av all logo, og er cleane sorte. Da slik at de ikke syntes, og er mer for comforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg kjøpte i syden med "BMW" logo på (samme som på panseret) de kosta 20 euro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg kjøpte i syden med "BMW" logo på (samme som på panseret) de kosta 20 euro... Da drar jeg til syden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 harry? Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg kjøpte i syden med "BMW" logo på (samme som på panseret) de kosta 20 euro... Da drar jeg til syden.. for å illustrere at det er stor prisforsjell på g.s sine 749,- og de som jeg kjøpte der nede for 170,- ..sikkert samme gjengen som har laga de.men for å svare på spørsmålet : nei,jeg vet ikke om noen i norge som selger slike nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå