Evopower Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 På min E28 har jeg opppdaget noe merkelig med framlysene, og noe som jeg har begynt å leke meg med hvis jeg står oppstilt inntil en glassvegg en kveld, hvor jeg kan se speilbilde av bilen min... Når alle lys og tenning er slått av og nøkkelen er tatt ut av tenningslåsen, kan jeg vippe blinklysarmen til venstre eller høyre, og venstre eller høyre parkeringslys slår seg på! Prøvde dette på bilen til en kamerat av meg, han har identisk bil. Det var likt på denne også. Er det feilkobling som er vanlig på BMW, eller har det en funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Det er en funksjon som mange biler har.Helt normalt på eldre biler. Vitsen var at det ene parklyset skulle lyse dersom bilen av en eller annen grunn stoppet,eller at bilen ble parkert i vei med mye trafikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2005 Men hvorfor ikke bare slå på parkeringslyset eller nødblinken i et sånt tilfelle da? Skjønner ikke helt vitsen med ett parkeringslys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Skjedde ved ein tilfeldigheit med meg ein gong, kom borti før eg skulle vaske bilen. Såg det først etter ein god runde med høgtrykkspylar, så var redd eg hadde drukna eit relé eller noko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå