Hakon Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 kjørte en Golf mk4 1,6 i 200 km/h påvei til Voss i høstferien... det var bare skummelt .. ikke like stabil som min BMW i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe, trodde ikke E28 speedometrene gikk til 280 jeg da men? Går til 280 i M5'en.... Jeg hadde nesten det, men turte ikke mer. Litt "kylling" jeg serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 En kompis av meg og har M5 E28, den gjør 280 på meteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 En kompis av meg og har M5 E28, den gjør 280 på meteret brattås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Er fælt med utslitte traversforinger ja. Bakenden lever litt sitt eget liv. E34 er en flott høyhastighetscruiser. Null problemer med stabiliteten i høy fart om de er i teknisk god stand. Og så lenge vegen ikkje er som i høyanger tunellen.. der merker du godt humpene vist du paserer 180! Men det er ein fin bil å ha i høg fart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 240 tror jeg spinn ut. he he he he tør dui ikke d er du ikke mann nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå