Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare et spørsmål til deg Morten hvordan har du overskudd og energi til å gå i gang med slikt?

Jeg har nå liggende en M3 fanger liggende sportspeil, og liggende en del stasj, men jeg må innrømme at jeg simpethen ikke orker å gå i gang med dette.

Bare den jobben på fangeren din var jo enorm, å legge bodyfyller i koffertlokket og så slipe og sprakle det så bra hvordan orker du å holde på timesvis?

Humm kanskje er det det at jeg jobber med bil hele dagen som gjør at jeg er drittlei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent Morten! :D

Akkurat slik skal en e36 sedan se ut etter min mening! Keep up the good work :D

takker!!

Bare et spørsmål til deg Morten hvordan har du overskudd og energi til å gå i gang med slikt?

Jeg har nå liggende en M3 fanger liggende sportspeil, og liggende en del stasj, men jeg må innrømme at jeg simpethen ikke orker å gå i gang med dette.

Bare den jobben på fangeren din var jo enorm, å legge bodyfyller i koffertlokket og så slipe og sprakle det så bra hvordan orker du å holde på timesvis?

Humm kanskje er det det at jeg jobber med bil hele dagen som gjør at jeg er drittlei??

Jeg er jo elektrikker så bil er hobby og da er det vwel kanskje morsomere enn å jobbe med det hele tiden? Det er ikke glassfiber fanger på bilen min nå.. kjøpte ny plast fra gs bildeler til 3100 inkl alt.. glassfiber fangeren blei for tung og glassfiberen var for dårlig flere steder.. bagasjelokket blei det tinnet igjen etter emblem og sparklet oppå. har fått mye god hjelp fra kompiser å så skal ikke ta meg all æra for dette..

Tar jo ikke av emblem :S

Jo, nettopp det jeg gjorde :P synes det blei bra jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...