Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Lette på ebay, men jeg fant ikkeno. Må ha sånn....

http://motors.search.ebay.com/spoiler-e ... sacatZ6028

tørr du gjette tiden det tok? ;)

blitt en fet vogn:D eneste som mangler er litt motor nå:P hehe..

takker, såklart det hadde vært morro med mer pulver, men tenkte økonomisk når jeg kjøpte bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å få gjort ferdig min budsjett 318.

Holder på med akkurat det samme, har mtech frontfanger, sideskjørter, og skal handle innsats til fua. Har fått lakka bagasjelokket, og jeg trenger nye forskjermer og fikse panser.

Regner med min kommer til å se skammelig lik ut din :D

Åssen farge er din? (Min er Scwartz II)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få gjort ferdig min budsjett 318.

Holder på med akkurat det samme, har mtech frontfanger, sideskjørter, og skal handle innsats til fua. Har fått lakka bagasjelokket, og jeg trenger nye forskjermer og fikse panser.

Regner med min kommer til å se skammelig lik ut din :D

Åssen farge er din? (Min er Scwartz II)

Har sett på prosjektet ditt, så ut som du hadde litt å gjøre :wink: men får håpe du blir fornøyd til slutt..

fargekoden er 303, lurer på om det er cosmossscwartz det jeg har.. litt usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten:

Hva heter list du har på bagasje lokket?

Er på leting etter identisk list! :)

Pris?

Heter list? :P

jeg kjøpte min på Ebay.com. men husk dette er taiwansk carbon ;)

den kom på 300 kr hit til meg når jeg kjøpte den..

Gawd! :P

Skrive leif! :oops:

Kjøper list nå tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var bmw'n parkert for vinteren i garasjen til mor.. fint for meg og ikke fullt så populært hos henne.. men mødre har vel ikke så mye til overs for sønnens bilinteresse og pengebruk til den..

Nå er det en sierra som gjelder. er den bilen mellom bmwn og sierraen jeg har virkelig god samvittighet for å gi et kortere liv ved å la den dø før midten av mars.. hehe..

Siden jeg flytter om tre uker så blir det mindre penger til overs til bmw'n, men om noen har noen forslag til hva jeg kan gjør med bilen som ikke koster så mye så tar jeg imot tips med glede..

Har tenkt litt på noe småtteri innvendig og så hva man kommer over iløpet av vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Blir det M50B25 nå som sommern er her da aller?

Eller kanskje sandbeige montanaskinnintereør?

heisann vegard. nei blir nok ikke det.. har montert rustfritt eksos igår på den. blei bre lyd. ikke for mye..

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hu hei og mange tips :P

Lenge siden det har blitt oppdatert noe her. Har som sagt montert rustfri eksos siden sist og byttet olje. Og bilen skal inn til eu godkjenning innen oktober, regner med det går bra.

Ellers så skal jeg parkere bilen i vinter å. Da blir det litt vedlikehold pluss litt nye deler om jeg finner noe jeg vil ha på.

Om noen har tips til hva som kan passe bilen min eller noe jeg kan gjøre med den som ikke koster så alt for meget så bare si ifra..

Skal vaske og polere til helgen så kan ta noen bilder å legge ut etter helgen om det er noen interesse for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...