Morten318 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 Nå? Fått delene tilbake? Venter i spenning!! Nja. kan ikke si det.. men har blitt lovet delene før helga er omme.. kanskje jeg får alt utenom front og bagasjeluke til torsdag Gleder meg til å montere delene.. Ellers så fikk jeg et kjøle problem, men dette ble fikset i går.. var bare en plast flens som var litt tørr og sprakk og jeg mistet alt trykket.. Kjipt med lav bil og skruing, står så krokete i ryggen. hehe Sitter å ser om jeg finner adapter til åpent luftfilter.. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i det?
ChrZZ Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 http://kimmit-sport.com (eller hvordan det nu skrives/uttales) selger adapterplater til ca 300,-. Stiv pris men.. TROR jeg... minnes det var der, men de har fått nye webshop kanskje, så jeg husker ikke. Ring og hør.
Morten318 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 hvordan filter har du da? har ikke filter enda.. tenkte å kjøpe adapter og så finne filter.. Noen som har forslag til løsning på adapter og filter til en grei penge?
maartn Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Sveise adapteret selv, også kjøpe filteret Om du kjenner noen som sveiser, er det en enkel sak
Morten318 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 Sveise adapteret selv, også kjøpe filteret Om du kjenner noen som sveiser, er det en enkel sak Hva med luftmengdemåleren da? men uansett. kjenner ingen som sveiser så bra.. så like langt..
maartn Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 adapteret er jo bare en overgang som er etter luftmengdemåleren men kjenner du ingen, så er du like langt ja
Dr_S Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Skal du lakke bakfanger men ikke foran? Eller hvordan gjør du det?
Morten318 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Skal du lakke bakfanger men ikke foran? Eller hvordan gjør du det? har en annen front som skal på foran.. orginal fangeren lakkerer jeg senere og bruker som vinterfanger om bilen skal ut i vinter.. Jeg har nyrer, speil, bakrutesenker, bakfanger, frontfanger og bagasjelokk til lakkering. Kommer noen bilder ikveld. Om alt går etter planen skal jeg hente nesten alle delene idag..
Morten318 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Jess, da har jeg hentet alt utenom bagasjelokk og frontfanger hos lakkerer.. til nå ser det bra ut.. må gå over det med litt klargjøringsutstyr for å få vekk et par små korn. Resten håper jeg på at han blir ferdig med iløpet av helgen.. Skal skru mye i helgen så oppdatering kommer det nok.. Noen bilder av dagens henting.
Morten318 Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Fin duk (og bra lakkering ) haha. den er søt da.. skjønner vel at det ikke er jeg som legger på duker i huset her? eller hva... hehe..
-Anders- Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 ojoj ser bra ut! ser fram til det kommer bilder der alt er påmontert! dette blir bra
Ole-P Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 se her ja morten. altid hyggelig å få lakerte dele rklar til montering. ser fremover til å se detta på bilen nå ja.
Morten318 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Skrevet Juni 24, 2006 Update. Idag har det blitt litt montering.. Røyk jo på et green filter kitt og det måtte monteres. Ja, jeg vet jeg trenger motorvask. Speila blei montert. Grillen kom på igjen Bakfangeren. Bakrutesenkeren blei montert. Fikk tatt den lille rusten i hjulbuen så i morgen skal vi lime på sideskjørtene og jeg skal hente den nye bakluka mi. Noen stemningsbilder fra garasjen MEN jeg har kommet i knipe her.. fangeren er ikek vits å lakkere så jeg vurderer heller en leppe under org fangeren.. Noen tips? jeg har vurdert denne.. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå