Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke stor updaten idag, men har ihvertfall fikset en 1cm sprekk i sideskjørtet og fikk med meg en 5kg glassfibersparkel på jobben til en kompis av meg.. Hørtes ut som det blei litt mekking til helgen om pilsen tillater at jeg jobber på dagen og drikker den på kvelden.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ikke stor updaten idag, men har ihvertfall fikset en 1cm sprekk i sideskjørtet og fikk med meg en 5kg glassfibersparkel på jobben til en kompis av meg.. Hørtes ut som det blei litt mekking til helgen om pilsen tillater at jeg jobber på dagen og drikker den på kvelden.. 8)

Martin's på Lørdag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se et ferdig resultat med nye fanger'n ;)

Jeg å.. hehe

Martin's på Lørdag :wink:

Er martins i kveld vett.. skulle ta en rolig helg men det blei det såklart ikke.. kommer ikke inn i morgen jeg.. men skal være sjåfør ned ditt.. i mars ser du meg der tror jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt har skjedd..

Var å gjorde litt idag.. litt redusert fra igår, men det gikk.. vi blei enige om at vi måtte klare å få ferdig bilen til vårmønstringen på frognerseteren i april så håper på det beste.. Har gruet meg litt til lakkering da dette fort koster litt, men der vi driver lakkerer de agregater så de har kompressor og sprøyte så blir lakkering der oppe selv så da blir det ikke dyrt :D

Det som skjedde idag var ikke mye da en kompis kjøpte seg ny bruksbil og holder på å rette opp en annen bil og såklart drittpreik fårekom det å..

Nyrene har fått smak litt lakk og fikk samme farge som bilen.. er ikke helt ferdig men blir bra..

nyrer.jpg

Fått tettet igjen hullene og den guffa jeg tetta med tørket jo veldig sent.. hehe.. 8 mm skulle tørke 72 timer :shock:

Bilde%20005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden det ikke blei noe skruing i helgen osv tenkte jeg bare skulle slenge ut noen bilder av hvordan bilen så ut i sommer som var.. Mest sannsynlig blir det skruing til helgen og skal muligens få prøvd noen av delene på bilen.. Gleder meg til hvordan det kommer til å se ut..

IMG_0030%20(648%20x%20486).jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0038.jpg

Picture%20009.jpg

Picture%20010.jpg

Picture%20016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...