Morten318 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 cc300: har møtt deg et par ganger utover der.. har en kompis på enden av norbysletta (forbi skolen) og et par i flateby..
cc300 Skrevet Januar 17, 2006 Skrevet Januar 17, 2006 aha! Da har jeg sikket sett deg, ingen bmw'er passerer meg usett, hehe. Tut/blink neste gang!
Morten318 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Skrevet Januar 17, 2006 Ikke stor updaten idag, men har ihvertfall fikset en 1cm sprekk i sideskjørtet og fikk med meg en 5kg glassfibersparkel på jobben til en kompis av meg.. Hørtes ut som det blei litt mekking til helgen om pilsen tillater at jeg jobber på dagen og drikker den på kvelden..
Larslol Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 Gleder meg til å se et ferdig resultat med nye fanger'n
Schnellfahren Skrevet Januar 27, 2006 Skrevet Januar 27, 2006 Ikke stor updaten idag, men har ihvertfall fikset en 1cm sprekk i sideskjørtet og fikk med meg en 5kg glassfibersparkel på jobben til en kompis av meg.. Hørtes ut som det blei litt mekking til helgen om pilsen tillater at jeg jobber på dagen og drikker den på kvelden.. Martin's på Lørdag
Morten318 Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Skrevet Januar 27, 2006 Gleder meg til å se et ferdig resultat med nye fanger'n Jeg å.. hehe Martin's på Lørdag Er martins i kveld vett.. skulle ta en rolig helg men det blei det såklart ikke.. kommer ikke inn i morgen jeg.. men skal være sjåfør ned ditt.. i mars ser du meg der tror jeg..
-=BMW-318i=- Skrevet Januar 28, 2006 Skrevet Januar 28, 2006 Spennende å følge med på prosjektet ditt. Har akuratt samme bil som deg å driver å pusser opp en m3 fanger + sideskjørt som jeg skal sette på til sommeren jeg å.
Morten318 Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Skrevet Januar 28, 2006 Litt har skjedd.. Var å gjorde litt idag.. litt redusert fra igår, men det gikk.. vi blei enige om at vi måtte klare å få ferdig bilen til vårmønstringen på frognerseteren i april så håper på det beste.. Har gruet meg litt til lakkering da dette fort koster litt, men der vi driver lakkerer de agregater så de har kompressor og sprøyte så blir lakkering der oppe selv så da blir det ikke dyrt Det som skjedde idag var ikke mye da en kompis kjøpte seg ny bruksbil og holder på å rette opp en annen bil og såklart drittpreik fårekom det å.. Nyrene har fått smak litt lakk og fikk samme farge som bilen.. er ikke helt ferdig men blir bra.. Fått tettet igjen hullene og den guffa jeg tetta med tørket jo veldig sent.. hehe.. 8 mm skulle tørke 72 timer
Morten318 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 Siden det ikke blei noe skruing i helgen osv tenkte jeg bare skulle slenge ut noen bilder av hvordan bilen så ut i sommer som var.. Mest sannsynlig blir det skruing til helgen og skal muligens få prøvd noen av delene på bilen.. Gleder meg til hvordan det kommer til å se ut..
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 fin bil:-) bli gromt nårr du fer på fronten å lakerte nyrer
John H Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Ja dette blir bra..gleder meg til å se når du får fronten på, det blir sjefs! Dette var et tøfft bilde syns eg
Morten318 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 Gleder meg selv.. har noe i posten som er på vei som også skal på.. John H: Bildet er bedre i full str. ikke resiza som det er på nettet.. men enig.. er tøft bilde..
-fek- Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Likte felgene dine, var sprek kant på die vertfall
Dan Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Skal du lakke ned det som er grått på bakfangeren? Når bilen din blir sort rundt om, så blir den rååå
Morten318 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 takk.. liker de selv. var skeptisk da han jeg kjøpte den av sa han hadde kjøpt felger da han var 40 år... tenkte bare noen kjedelige 17", men blei overrasket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå