Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten oppdatering.

Fant noen elektriske m3speil til salgs for en slant så det blei de selv om de ikke var i planen min.

speil2.jpg

speil.jpg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det der er slike uoriginale speil med fire ledninger, right? Har du fått de til å fungere med BMW-joystickene som egentlig bare skal ha tre ledninger? Ser det er koblet på litt ting og tang der.. på min mangler jeg en retning på begge speilene.. og den ene retningen justerer det ene speilet opp og den ene ned, selv om sidevelgeren er på kun en side... så gi gjerne beskjed om hvordan hvis du får til noe.. :)

Skrevet
Det der er slike uoriginale speil med fire ledninger, right? Har du fått de til å fungere med BMW-joystickene som egentlig bare skal ha tre ledninger? Ser det er koblet på litt ting og tang der.. på min mangler jeg en retning på begge speilene.. og den ene retningen justerer det ene speilet opp og den ene ned, selv om sidevelgeren er på kun en side... så gi gjerne beskjed om hvordan hvis du får til noe.. :)

Er 4 ledninger, men det er en orginal bmw kontakt som han jeg kjøpte de av har koblet slik at det er plug'n'play. Så det skal funke om ikke så skal jeg si ifra når jeg får fikset det..

Skrevet

mener det er 4 ledninger orginalt på bmw også

Skrevet

Update!!

Fikk tatt bilde av bakrutesenkeren, mangler et lag med klarlakk så er den klar.

bak%20003.jpg

Kjøpte meg nye grøftelys på Veng på fredag også. Kjøpte to stk!

bak%20006.jpg

Fikk Rieger hekkinsatsen til bakfangeren på fredag..

bak%20005.jpg

Denne fikk ikke ligge lenge stille før fangeren blei tatt av for montering

bak%20008.jpg

Monterte den og synes det blei veldig bra.. Kjøpte med plass til kun et rør fra eksosen. Da kan ikke folk si at jeg skryter på meg at jeg har 325 ;)

bak%20009.jpg

bak%20011.jpg

Skrevet

Blir bra dette her, Morten. Du har ikke ligget på latsiden :wink: Syns godt du kunne ha beholdt bakrutespoileren rød, sto så godt til speila...hehe, neida :mrgreen:

Begynner vel å haste til vårrushet. Kjenner våryrheten krype nærmere, selv om man ikke skulle tro det når jeg kikker ut :(

Artig å følge med dette prosjektet. Stå på videre :D

Skrevet
Blir bra dette her, Morten. Du har ikke ligget på latsiden :wink: Syns godt du kunne ha beholdt bakrutespoileren rød, sto så godt til speila...hehe, neida :mrgreen:

Begynner vel å haste til vårrushet. Kjenner våryrheten krype nærmere, selv om man ikke skulle tro det når jeg kikker ut :(

Artig å følge med dette prosjektet. Stå på videre :D

Prøver å gjøre litt.. skal bort et par helger nå, men håper på å bli ferdig til vårmønstringen på frognerseteren. Speilene tenkte jeg rødt først, men så fant jeg chromespray fra biltema så de blir chrome.. hehe, neida.. blir nok svarte.. klør bare for å få på sommerfelgene nå ja.. :) og resten av tinga

Skrevet
Pent, fint når folk styler med "originale" BMW deler en slik jalla kebab styling! 8)

takker.

Orginalt og orginalt.. Er jo Rieger sin leppe, ikke org m-tech. Seidel, monsterfanger osv osv er ikke min smak..

Skrevet
Mye ga du for den hekkinsatsen? Den er ikke lakkert sant?

Jeg ga 1290,- kr.. Nei den er ikke lakkert.. jeg skal heller ikke lakkere den.

Skrevet
Mye ga du for den hekkinsatsen? Den er ikke lakkert sant?

Jeg ga 1290,- kr.. Nei den er ikke lakkert.. jeg skal heller ikke lakkere den.

Hvis du skal lakkere det grå feltet nederst på bakfangeren, så burde du strengt tatt lakke diffuseren også. Det vil vises godt. Enkelt å ta den i samme slengen, og så ser det så mye penere ut :wink:

Skrevet

ville uansett hatt diffuseren svrat. for å få frem detaljene. fatter meg ikke på folk som lakkerer sidelister og alt som egentlig skal være svart. man legger jo ikke merke til noen av detaljene når det e ri samme farge.

Skrevet

Hvis du skal lakkere det grå feltet nederst på bakfangeren, så burde du strengt tatt lakke diffuseren også. Det vil vises godt. Enkelt å ta den i samme slengen, og så ser det så mye penere ut :wink:

Nja.. siden ikke sidelistene skal lakkeres så tror jeg diffuseren blir som den er, men skal lakke bakfangeren ja..

Må si du har fått til mye av lite her! :)

Digger bilen din! ;p

Takker.. Hyggelig å høre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...