Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du skal lakkere det grå feltet nederst på bakfangeren, så burde du strengt tatt lakke diffuseren også. Det vil vises godt. Enkelt å ta den i samme slengen, og så ser det så mye penere ut :wink:

Nja.. siden ikke sidelistene skal lakkeres så tror jeg diffuseren blir som den er, men skal lakke bakfangeren ja..

Skjønner det, men du har jo allerede lista på bakfangeren som blir i samme stil som sidelistene. Diffuseren er lenger ned, som en del av bakfangeren og blir mye penere lakkert. Spesielt når du skal ha fangeren lakkert i samme slengen, er det jo en fordel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det lurer jeg litt på og??? org fanger med org hull? så limer du de igjen???

Uorginal fanger ;) er ikke festet der.. Skal også lage det litt vanskligt for folk som har lyst å stjele fangeren. lista var limt rundt bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner faktisk virkelig å ligne noe! Kommer til å bli skikkelig fin denne bilen når du får alt på :)

Begynner ja.. er litt jobb igjen.. sliter litt nå siden ejg skal bort et par helger, men mulig det blir litt skruing i morgen.. håper på mye lakkering da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt på siden dems.

Er nok Artec MS du har. Men ser virkelig ut som du har 5-serie innpress på de pga den brede kanten. Kan du sjekke innpresset på de en gang til?

Går det uten subbing?

Det er 35 innpress ja.. Går helt uten subbing.. Er ikke så bred kant som det ser ut til, eikene buer utover mot midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag siden jeg skal på fylle og hyttetur til helgen.

Prøvde å gjøre en liten vri på gitteret. Hva synes folk? dette er bare en prøve. Usikker på hva jeg skal gjøre.

b%20004.jpg

Fikk startet å lakkere litt å etter litt pussing. Lakkerte faktisk selv idag utenom speilet.. Synes det blei bra.. Det var bare dekkstrøket vi fikk lagt på..

b%20009.jpg

b%20011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...