Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
F

Prøvde å gjøre en liten vri på gitteret. Hva synes folk? dette er bare en prøve. Usikker på hva jeg skal gjøre.

b%20004.jpg

Uff, dette likte jeg IKKE! I min mening gjør det en sobert stylet bil ekstremt harry og rånete. Lakkér gitteret i samme farge som resten. Det er nå min mening. Flott bil!

Savner E36-320-en min, jeg. ;-)

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det blir heller ikke slik.. gitteret som ligger her nå er helt svart.. Men var nysjerrig på hvordan det kom til å se ut så måtte prøve.. :wink:

Skrevet
Ja, kjør på med flere bilder! :) En ting eg syns du skulle hatt var dobble tuter bak :wink:

Får delene igjen om en time, så begynner å pusse på det da.. må få levert delene neste uke så er de kanskje ferdig når jeg kommer hjem fra molde til uka :D Da er det bare montering igjen..

Må snart ha nytt eksos anlegg så da blir det noe med dobbel tut, men nå så er det orginalt som sitter på, men jeg syntes det ikke var pent med det svarte gamle rustne røret bak der :P

Skrevet

Men har ikke du en hekkeinnsats laget for singel-tut? ( :lol: )

Hvis så (og i håp om at du ikke skal SAGE i en slik hekkesats), så kjøper jeg den av deg hvis du skal ha en for dobbel tut. ;)

Skrevet
Men har ikke du en hekkeinnsats laget for singel-tut? ( :lol: )

Hvis så (og i håp om at du ikke skal SAGE i en slik hekkesats), så kjøper jeg den av deg hvis du skal ha en for dobbel tut. ;)

Man skal ikke le av slikt når man selv er intressert i å kjøpe delen!! :lol:

Skrevet

Var vel heller det at han hadde først planer om å kjøpe en dobbeltut-variant, for så at det ble en enkel-tut-variant. Derfor jeg lo litt ;)

Skrevet

Hehe.. vi får se hva som skjer.. ingenting er bestemt.. fikk alle delene i hus idag så i morgen etter jobb skal jeg starte å pusse ned alt sammen.. Gleder meg til alt er på

Skrevet

Update..

Alle delene utenom front og bakfanger er ferdig pusset ned og skal snart til lakkerer.

Til dere som er missunnlige på de store lokalene jeg står i her så må jeg innrømme at bildene juger litt.

j%20001.jpg

j%20016.jpg

Kompisen min magnus kom innom, som har peiling på tinning. Mens han tinnet så tok jeg et par bilder..

Her påføres berafix for å få tinnet til å sitte bedre.

j%20003.jpg

Her er varmet berafix. Dette gjøres for å få fjernet slagget. Og flaten blir helt klinisk rein.

j%20007.jpg

Her varmes tinnstaven som vi skal legge på der emblemet satt.

j%20010.jpg

Her bakes tinnet utover i søkket mens det holdes varmt.

j%20014.jpg

Her ser dere ferdig resultat. vet vi skulle hatt på litt mer tinn, men vi hadde ikke mer propan igjen til det så sparkelen får ta seg av den jobben..

j%20015.jpg

Skrevet

Blir steike nice dette her ;)

Handlet inn en bmw E36 318i i fjord høst og skal starte med prosjektet mitt nå i slutten av mai :) Ser mye av mine planer i dine handlinger så utrolig artig å se at det blir så bra! Men du hadde greie venner da ;) har ikke så stor sjangs til lakking jeg :\ Men hva betaler du for lakking av diverse deler? Har min bimmer i Montreal Blue. Ganske spess farge så sikkert dyrere. Veit du noe? Kunne du undersøkt? Bor i et lite høl av en by så ikke di store muligheter uten 2t kjøring! Uansett utrolig nice prosjekt det er... Gleder meg til å se ferdig resultat :)

Skrevet
Blir steike nice dette her ;)

Handlet inn en bmw E36 318i i fjord høst og skal starte med prosjektet mitt nå i slutten av mai :) Ser mye av mine planer i dine handlinger så utrolig artig å se at det blir så bra! Men du hadde greie venner da ;) har ikke så stor sjangs til lakking jeg :\ Men hva betaler du for lakking av diverse deler? Har min bimmer i Montreal Blue. Ganske spess farge så sikkert dyrere. Veit du noe? Kunne du undersøkt? Bor i et lite høl av en by så ikke di store muligheter uten 2t kjøring! Uansett utrolig nice prosjekt det er... Gleder meg til å se ferdig resultat :)

Jeg betaler 4k for lakkering og alt. håper det blir bra.. fikk ikke levert deler denne uken så får ta det denne uken eller noe.. Aner ikke noe om fargen din dessverre.. jeg har helelr ingen mulighet å sjekke.. ikke jeg som handler fargen. nettet og telefon er jo en fin ting å bruke om du bor i et høl. hehe.. ring til et billakk verksted eller noe å hør hva de skal ha evt..

Bra noen støtter 318i gjengen :P

Skrevet
Jeg betaler 4k for lakkering og alt. håper det blir bra.. fikk ikke levert deler denne uken så får ta det denne uken eller noe.. Aner ikke noe om fargen din dessverre.. jeg har helelr ingen mulighet å sjekke.. ikke jeg som handler fargen. nettet og telefon er jo en fin ting å bruke om du bor i et høl. hehe.. ring til et billakk verksted eller noe å hør hva de skal ha evt..

Bra noen støtter 318i gjengen :P

Var faktisk på et lakkerings verksted i dag! Skulle ha 3000 for diverse deler , men eneste er at jeg er lærlig og har ikke råd til å få alt jeg vil ha til en omgangs lakkering og er kjipt å vente til du har alt :P Men regner med jeg lakker i 2 omganger. Første gang fanger,spoiler,sideskjørt,bakfanger og bakrutesenker!

Gode tips hvor du kan finne billige m3 fangere eller er du født under en lykkestjerne siden du gjorde så mange bra kupp! :lol:

Skrevet

Var faktisk på et lakkerings verksted i dag! Skulle ha 3000 for diverse deler , men eneste er at jeg er lærlig og har ikke råd til å få alt jeg vil ha til en omgangs lakkering og er kjipt å vente til du har alt :P Men regner med jeg lakker i 2 omganger. Første gang fanger,spoiler,sideskjørt,bakfanger og bakrutesenker!

Gode tips hvor du kan finne billige m3 fangere eller er du født under en lykkestjerne siden du gjorde så mange bra kupp! :lol:

Er lærling selv jeg så vet hvordan det er ja.. får legge ut en tråd om bilen din du også...

NJa, har hatt litt flaks da jeg har letet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...